جشن اعیاد شعبانیه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا برگزار شد


جشن اعیاد شعبانیه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا برگزار شد

نفیسی گفت: همزمان با شب میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) جشن اعیاد شعبانیه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا برگزار شد.

«وحید نفیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار کرد: مراسم جشن اعیاد شعبانیه با حضور نمازگزاران و دوستداران اهل بیت(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان صومعه‌سرا افزود: این مراسم با مناجات شعبانیه، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، سخنرانی، مولودی‌خوانی، مسابقه و اهدای جوایز و اطعام شام همراه بود.

وی گفت: در این مراسم باشکوه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی نوری» امام جمعه صومعه‌سرا و حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان حضور داشتند، حجت‌الاسلام ایلداری به عنوان امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان معارفه شد.

نفیسی تصریح کرد: رسالت ترویج فرهنگ زندگانی و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) یکی از وظایف مهم کانون‌های مساجد است که در این راستا کانون رایه‌العباس(ع) در مناسبت‌های مختلف به آن اشاره می‌کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان با اشاره به اینکه جشن‌های متعددی در داخل کشور همیشه وجود داشته است خاطرنشان کرد: برگزاری جشن اعیاد مربوط به ائمه اطهار(ع) حاکی از این مطلب است که دین اسلام دین جشن و شادی است.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد