از توزیع بسته های معیشتی تا اجرای طرح «عیدی برای همه» در کانون شهدای هسته ای زنجان


در راستای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده طرح از عید مبعث تا نیمه شعبان در کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به منظور نشاندن لبخند برلبان خانواده های نیازمند در آستانه سال نو، بچه های مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان طرح از عید مبعث تا نیمه شعبان را در محل کانون راه اندازی نموده اند تا بتوانند با دریافت کمک های مردمی، بسته های معیشتی خریداری و در اختیار این خانواده ها قرار دهند.

به این منظور خیرین علاقمند به شرکت در این طرح و اهداء بسته های معیشتی عیدانه برای خانواده های نیازمند می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت مجازی۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۱۰-۴۰۳۵ و یا پرداخت آنی۵۲۵۲# *۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

از توزیع بسته های معیشتی تا اجرای طرح «عیدی برای همه» در کانون شهدای هسته ای زنجان

جلسه شورای فرماندهی پایگاه بسیج انصارالمهدی «عج» با حضور فرمانده حوزه شهید اشتری پیرامون برنامه های جشن اعیاد شعبانیه از دیگر برنامه های این مسجد در اعیاد شعبانیه بود.

تهیه و آماده سازی ۷۰ عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی، جابجایی اقلام بسته های معیشتی برای آماده سازی و تحویل به خانواده های نیازمند همزمان با شب عید و اعیاد شعبانیه با مساعدت ویژه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نیز از دیگر اقدامات بچه های این مسجد است.

از توزیع بسته های معیشتی تا اجرای طرح «عیدی برای همه» در کانون شهدای هسته ای زنجان

فعالیت های و اقدامات خیرخواهانه این مسجد با همکاری پایگاه بسیج انصارالمهدی(ع) و طاهره، کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع)، مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی و کانون فرهنگی شهدای هسته ای مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ انجام می شود.

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول