خودنمایی لکسس IS 500 F Sport لانچ ادیشن سفارشی


خودنمایی لکسس IS 500 F Sport لانچ ادیشن سفارشی

لکسس IS 500 F Sport پرفورمنس 2022 اخیراً در قامت یک مدل سفارشی با نام لانچ ادیشن و سقف تولید 500 دستگاهی رخ‌نمایی کرده است. این سدان اسپورت دارای رنگ خاصی با نام Incognito است. ژاپنی‌ها فعلاً قیمت این خودرو را اعلام نکرده‌اند اما گفته‌اند که به دنبال عرضه آن در آمریکا در فصل پاییز … The post خودنمایی لکسس IS 500 F Sport لانچ ادیشن سفارشی...

لکسس IS 500 F Sport پرفورمنس ۲۰۲۲ اخیراً در قامت یک مدل سفارشی با نام لانچ ادیشن و سقف تولید ۵۰۰ دستگاهی رخ‌نمایی کرده است. این سدان اسپورت دارای رنگ خاصی با نام Incognito است. ژاپنی‌ها فعلاً قیمت این خودرو را اعلام نکرده‌اند اما گفته‌اند که به دنبال عرضه آن در آمریکا در فصل پاییز سال جاری میلادی می‌باشند.

خودنمایی لکسس IS 500 F Sport لانچ ادیشن سفارشی

رنگ خاکستری Incognito اندکی براق‌تر می‌باشد تا بر جذابیت‌های IS 500 F Sport لانچ ادیشن بیفزاید. این خودرو همچنین از رینگ‌های ۱۹ اینچی BBS با طراحی ۷ پره و ظاهر مشکی مات سود می‌برد. لکسس می‌گوید این رینگ‌های چند کیلوگرمی سبک‌تر از نمونه‌های استاندارد هستند.

خودنمایی لکسس IS 500 F Sport لانچ ادیشن سفارشی

کابین این سدان نیز دارای پوشش جیر مشکی و خاکستری بوده و آثار آن‌ها را می‌توان روی صندلی‌ها، پانل درب‌ها و کنسول مرکزی دید. تریم چوب نقره‌ای هم در بخش‌هایی از فرمان گرم شونده بکار رفت است. به این موارد باید انیمیشن ویژه روی پشت آمپرها در زمان استارت زدن را نیز اضافه کرد. نهایتاً هم سریال نشان‌دهنده شماره تولید خودرو در کابین به چشم می‌خورد.

خودنمایی لکسس IS 500 F Sport لانچ ادیشن سفارشی

IS 500 F Sport پرفورمنس به پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۴۷۲ اسب بخار و گشتاور ۵۳۵ نیوتون متر مجهز شده است. یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز این نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد.

لکسس می‌گوید این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای دارد.

IS 500 F Sport پرفورمنس به‌صورت استاندارد با پکیج دینامیک هندلینگ عرضه می‌شود که شامل سیستم تعلیق تطبیقی و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن می‌باشد. همچنین دامپرهای پرفورمنس تولید یاماها نیز نصب شده که استحکام پیچشی خودرو را بهبود می‌بخشد. این خودرو همچنین از بسته ایمنی خاص لکسس نیز سود می‌برد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک