پشیمانی یک سلبریتی پس از انجام عمل جراحی بینی


پشیمانی یک سلبریتی پس از انجام عمل جراحی بینی

یک سلبریتی اهل بلاروس تصویری شوکه کننده از جراحی بینی خود را به منظور هشدار در مورد انجام عمل های زیبایی منتشر کرد.


یک سلبریتی اهل بلاروس تصویری شوکه کننده از جراحی بینی خود را به منظور هشدار در مورد انجام عمل های زیبایی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سلبریتی اهل بلاروس از طرفدارانش برای تامین هزینه جراحی ترمیمی بینی خود درخواست کمک کرد. «آناستازیا بالینسکایا» ۲۹ ساله اهل بلاروس با انتشار ویدئویی از جراحی ناموفق بینی خود گفت که بینی او دچار تغییر شکل ظاهری و همچنین تورم شده است.

او در این ویدئو در حالی که مدعی شد در حال نبرد با زمان است گفت که پس از مشورت، پزشک جراح به او گفته که بینی اش دچار عفونت شده و تنها دو ماه برای انجام این عمل جراحی زمان دارد. این دختر چند سال پیش با حضور در یک برنامه تلویزیونی در این کشور به چهره‌ای مشهور تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید

تصاویر شوکه کننده جراحی بینی بازیگر زن معروف چینی

بنا به گفته «بالینسکایا» او به دلیل کیفیت پایین جراحی دچار عوارض پس از عمل شده است. او گفت که طی این چند سال با استفاده از آنتی‌بیوتیک و سایر دارو‌ها تلاش کرد تا به عوارض ناشی از عمل جراحی فائق شود، اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است. بنا به ادعای این زن او اکنون پول کافی برای درمان بیشتر ندارد و از ۱۵۳ هزار فالوور خود در اینستاگرام خواست تا برای تامین هزینه جراحی مجدد بینی‌اش به او کمک کنند.

«آناستازیا» در شرح تصاویر منتشره خود نوشت: «یک قربانی جراحی پلاستیک. بله. روزی که خودم را برای انجام اولین عمل جراحی نفرین می‌کنم. اگر شما یک دختر هستید و این مطلب مرا می‌خوانید از شما درخواست می‌کنم تا آنچه را قبلا نمی‌فهمیدم درک کنید. شما نمی‌توانید از جراحی برای بالا بردن اعتماد به نفس خود استفاده کنید؛ چرا که هرگز به نتیجه مطلوب نخواهید رسید.»

گفتنی است؛ شکایت این سلبریتی اهل بلاروس از جراحی ناموفق بینی اش در حالی خبرساز شده که چندی پیش نیز ماجرای عمل زیبایی ناموفق یک بازیگر زن مشهور چینی نیز خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان