170 معتاد متجاهر در قزوین دستگیر شدند


170 معتاد متجاهر در قزوین دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: 170 معتاد متجاهر در این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در قالب اجرای طرح‌های شناسایی و پاکسازی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر موضوعی بود که بر اساس ابلاغ فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای تعطیلات نوروزی در دستور کار تیم‌های مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: افزایش گشت‌های نامحسوس برای شناسایی خرده فروشان موادمخدر و همچنین پاکسازی نقاط آلوده به جرم از دیگر اقداماتی بود که از اواخر اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد داشت.

سرهنگ علی بیگی با بیان اینکه معتادان متجاهر پس از معرفی به مراجع قضایی به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی می‌شوند، اضافه کرد: هدف پلیس مبارزه با موادمخدر، از بین بردن آسیب‌های ناشی از استعمال این نوع مواد در جامعه است و به همه خانواده‌ها توصیه می‌کنیم چنانچه عضوی از خانواده آن‌ها درگیر مواد افیونی شده، به صورت داوطلبانه فرد معتاد را به مراکز ترک اعتیاد معرفی کنند.

این مقام انتظامی در استان قزوین با اشاره به اینکه هر قدر هم که در مبارزه با مواد مخدر زود اقدام کنیم، باز هم دیر شده، تصریح کرد: در طول ایام تعطیلات نوروز از والدین تقاضا داریم که مراقبت از فرزندان خود را افزایش دهند و اجازه ندهند دام مواد مخدر برای آن‌ها پهن شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان به توصیه‌های پلیسی توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه جرم و تخلف موضوع را به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری