15 ادکلن زنانه محبوب 2021 در دنیا


15 ادکلن زنانه محبوب 2021 در دنیا

داشتن یک ادکلن خوشبو و خاص باعث می شود شما در میان جمع، همانند یک الماس بدرخشید و این مسئله برای خانم ها، بیشتر اهمیت دارد


داشتن یک ادکلن خوشبو و خاص باعث می شود شما در میان جمع، همانند یک الماس بدرخشید و این مسئله برای خانم ها، بیشتر اهمیت دارد

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، داشتن یک ادکلن خوشبو و خاص باعث می شود شما در میان جمع، همانند یک الماس بدرخشید و این مسئله برای خانم ها، بیشتر اهمیت دارد چون غالبا به دنبال جلب توجه اطرافیان هستند. همیشه به این مسئله توجه داشته باشید که خوش تیپ و شیک پوش بودن تنها به معنی پوشیدن لباس های زیبا نیست بلکه باید از عطر جذاب و مناسب نیز استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با 15 ادکلن زنانه محبوب 2021 آشنا کنیم. با ادامه مقاله با ما همراه باشید.

15 ادکلن زنانه محبوب 2021 در دنیا

عطر تیری موگلر الین زنانه THIERRY MUGLER ALIEN EDP

خانم هایی که به دنبال یک عطر ایده آل برای شب های سرد پاییز و زمستان هستند، عطر تیری موگلر الین را امتحان کنند که رایحه عطر گرم و شیرین دارد. این عطر خوشبو در سال 2005 توسط دو استاد ماهر به نام های دومینیک روپیون و لارن برایر طراحی شد. نت اولیه این عطر از گل یاس، نت میانی از روایح چوبی و نت پایانی از کهربا تشکیل شده است. ترکیب این رایحه ها با همدیگر، آرامش خاصی را با خود به همراه دارد.

عطر کالوین کلین بیوتی (سی کی بیوتی) CALVIN KLEIN BEAUTY

بعضی از خانم ها تمایل دارند عطری داشته باشند که در همه فصول سال بتوان از آن استفاده نمود. بنابراین به عنوان یک عطر محبوب در سال 2021، کالوین کلین سی کی بیوتی را به شما پیشنهاد می کنیم. مهمترین ترکیبات موجود در این عطر، دانه گل ختمی، سدر ویرجینیا و گل یاس هستند که جذابیت خاصی به عطر داده اند. عطر کالوین کلین سی کی بیوتی ماندگاری بسیار بالایی دارد و نیازی نیست در طول مهمانی یا جلسه، مجددا از آن استفاده کنید.

عطر زنانه تروساردی دونا TRUSSARDI DONNA

به عنوان یک عطر شرقی گلی که رایحه شیرین دارد، عطر عطر تروساردی دونا گزینه بسیار مناسبی خواهد بود به خصوص اینکه شما بانوان عزیز می توانید از آن در تمام فصول سال استفاده کنید. رایحه های بکار رفته در نت ابتدایی شامل یادداشت های میوه ای، لیمو و یوزو، نت میانی شامل شکوفه پرتقال آفریقایی، لاله مردابی و یاس و نت پایانی پایانی متشکل از نعناع هندی، وانیل، چوب صندل سفید و سدر می باشد.

ادکلن ویکتوریا سکرت نویر تیس VICTORIA SECRET NOIR TEASE

خانم هایی که به عطرهای معتدل و شیرین علاقمند هستند، پیشنهاد می کنیم حتما عطر ویکتوریا سکرت نویر تیس را امتحان کنند. وجود رایحه های گلابی، سیب سرخ، نارنگی ماندارین و سرخالو در نت ابتدایی، باعث شده است جذابیت بسیار خوبی داشته باشد. این عطر ماندگاری بسیار خوبی دارد. کافی است کمی زمان بگذرد تا نت میانی با رایحه های فریزیا، گل نخود، مگنولیا، یاس و گاردنیای یاسمنی خودنمایی کنند. این عطر یک شاهکار فوق العاده است که در نت پایانی، روایح وانیل، پرالین، چوب صندل سفید، لوبان، مشک و کهربا به کار رفته است.

عطر زنانه BVLGARI JASMIN NOIR

برند بولگاری به عنوان معروف ترین برندهای فعال در صنعت عطرسازی شناخته شده است که عطرهای بسیار جذاب و خوشبو طراحی می کند. کافی است کمی عطر را به خود اسپری کنید تا طراوات و شادابی بهار را در هر فصل سال، حس کنید. همانگونه که می دانید، عطرها، اسرار درونی شما را فاش خواهند کرد و این ادکلن باعث می شود که شما در نظر دیگران، شاداب و پرانرژی به نظر برسید. این عطر از روایح بادام، گل یاسمن، مشک، نعناع هندی، عنبر سائل، دانه تونکا، چوب گرانبها و شیرین بیان تشکیل شده است.

15 ادکلن زنانه محبوب 2021 در دنیا

عطر زنانه CALVIN KLEIN EUPHORIA

خانم های جوان، شاد و پرانرژی قطعا این عطر را خواهند پسندید. این عطر، ماندگاری بسیار خوبی داشته و دارای رایحه شیرین است. جالب است بدانید زمانی که این عطر را اسپری می کنید، در ابتدا رایحه انار حس خواهد شد. کمی صبر کنید تا نت میانی را رایحه های گل ارکیده و لاله مردانی، خود را نشان دهد. در پایان شما به خوبی می توانید رایحه گل بنفشه، کهربا، چوب ماهون و مشک را حس کنید.

عطر زنانه YVES ROCHER EVIDENCE

یکی دیگر از 15 عطر زنانه که در سال 2021 به عنوان بهترین ها شناخته شده است، عطر YVES ROCHER EVIDENCE نام دارد. این عطر طراواتی بهاری به همراه خود دارد و مخصوص کسانی است که عطر سبک، آرام و کلاسیک را دوست دارند. با توجه به ماندگاری بالایی که دارد، نیازی به تجدید آن در مدت زمانی که مهمانی یا جلسه هستید، نخواهد بود. وجود رایحه برگ بنفشه و شکوفه گل در نت ابتدایی، رایحه سوسن در نت میانی و رایحه های مشک و گل سنگ در نت پایانی، بهترین ترکیباتی هستند که این عطر را بسیار خاص و جذاب جلوه می دهند.

ادکلن زنانه ریحانا ربل فلور RIHANNA REB’L FLEUR

در این قسمت می خواهیم شما را با یک عطر مدیترانه ای آشنا کنیم. به جرات می توان گفت که عطر ریحانا ربل فلور یک شاهکار در صنعت عطرسازی بوده و توانسته است در میان بانوان، محبوبیت زیادی به دست بیاورد. همانگونه که می دانید برخی از عطرها با توجه به ترکیباتی که دارند، برای گروه سنی خاصی مناسب هستند اما عطر ریحانا ربل فلور تقریبا برای همه سنین، گزینه مناسبی خواهد بود.

عطر لالیک آمیتیس زنانه LALIQUE AMETHYST

در صورتی که به عطرهای میوه ای علاقمند هستید، به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ عطر لالیک آمیتیس بروید. این عطر، رایحه شیرین داشته و خانم های جوان به آن بسیار علاقمند هستند. در نت ابتدایی این عطر، رایحه های توت فرنگی، شاه توت، توت سیاه، زغال اخته و انگور فرنگی سیاه وجود دارد. وقتی عطر را اسپری می کنید، کمی صبر داشته باشید تا رایحه های گل صدتومانی، یلانگ یلانگ، گل رز و فلفل خود را نشان دهند. این عطر ماندگاری بسیار عالی دارد و در نت پایانی رایحه های مشک، وانیل و یادداشت چوبی وجود دارد.

کوکو مادمازل زنانه CHANEL COCO MADEMOISELLE

به عنوان یک عطر چهار فصل که نشاط، آرامش و انرژی را با خود به همراه دارد، ما عطر CHANEL COCO MADEMOISELLE را به شما بانوان عزیز معرفی می کنیم که از گل های مدیترانه ای، مرکبات و میوه ها تشکیل شده است.

ادکلن زنانه GUERLAIN MON

یک عطر باکلاس، مدرن و بسیار جذاب است که آنجلینا جولی عهده دار معرفی آن به دنیا گردید. این عطر در سال 2017 روانه بازار شد و توانست در کوتاه ترین زمان، محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. این عطر معتل و شیرین است و رایحه بسیار خوبی دارد از طرفی قدرت ماندگاری آن نیز بالا خواهد بود.

عطر Lancome la vie est belle

برند لانکوم همواره عطرهای بسیار عالی و جذابی برای خانم ها طراحی کرده و شاهکار خود را تحت عنوان عطر Lancome la vie est belle در سال 2012 وارد بازار کرد. عطری بسیار خوشبو، با ماندگاری بالا که حس ماندگاری، گرم و شاد را با خود به همراه خواهد داشت.

عطر Lanvin eclat Darpege

یکی دیگر از بهترین ادکلن های زنانه که طبع خنک داشته و به عنوان پرفروش ترین عطرهای زنانه شناخته شده است، ادکلن Lanvin eclat Darpege نام دارد. جالب است بدانید که عطری موزیکال است که برای خانم های جوان، بسیار عالی است.

15 ادکلن زنانه محبوب 2021 در دنیا

عطر زنانه NINA RICCI PREMIER JOUR

این عطر سبک آرام و نرم دارد به این معنا که وقتی اسپری می کنید، آرامش عجیبی را با خود به همراه خواهد داشت به گونه ای که حتی استرس را از بین می برد. در صورتی که می خواهید به مهمانی یا جلسات جدی بروید، حتما این عطر را به شما پیشنهاد می کنیم.

عطر PACO RABANNE LADY MILLION

یکی از عطرهای بسیار مناسب برای فصل خنک سال است که برای همه مناسبت ها گزینه مناسبی بوده و به اندازه ای ماندگار و خوشبو است که باعث می شود حتی در شلوغی جمعیت، بدرخشید. کافی است کمی از ان را اسپری کنید تا متوجه شوید چگونه توجه اطرافیان به شما جلب خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...