استاندار: مسیر ورودی شهرهای قرمز و نارنجی اصفهان کنترل شود


استاندار: مسیر ورودی شهرهای قرمز و نارنجی اصفهان کنترل شود

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: مسیرهای ورودی و خروجی به شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و لنجان توسط نیرووی انتظامی، هلال احمر، بسیج و سپاه کنترل شود.

عباس رضایی یکشنبه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در سالن جلسات استانداری، افزود: سه شهرستان گلپایگان، خوانسار و لنجان در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند که باید از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش بیماری کووید ۱۹ در این مناطق به کار گرفته شود.

وی از فرمانداران این شهرستان‌ ها خواست، کنترل کرونا و محدودیت‌های مصوب ستاد ملی را با جدیت پیگیری کنند.

وی با تاکید بر پیگیری جدی طرح شهید سلیمانی، ادامه داد: دورکاری باید به عنوان یک اصل در سه شهرستان اعمال شود زیرا از حجم ترددها می‌کاهد.

رضایی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی به مردم در راستای وضعیت کرونا در استان باید در راس امور قرار گیرد و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها اطلاع رسانی از وضعیت منطقه را به مردم گوشزد کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا در شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و لنجان مراسم‌ معنوی، مذهبی، عقد، عروسی، عزا و نماز جمعه ممنوع است و با تاسی از مقام معظم رهبری مراسم‌ به صورت انفرادی برگزار شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسافران فرصت دارند ظرف ۷۲ ساعت آینده شهرستان‌های کلپایگان، خوانسار و لنجان را ترک و به منازل خود بازگردند، اظهار کرد: فرماندارانظ با قاطعیت تمام این موضوع را دنبال کنند.

به گفته وی انسداد راه‌های ورودی و خروجی شهرهای با وضعیت خاص برمبنای دستورالعمل از وظایف نیروی انتظامی است و باید یک تیم مدیریتی و بازرسی برای کنترل این مناطق اعزام شود.

رضایی گفت: با جدیت، تعامل، هماهنگی، همدلی و هم افزایی می‌توان مسائل و مشکلات را حل و فصل کرد.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۸۰۱ هزار و ۶۵ نفر در کشور به کرونا مبتلا شدند و ۶۱ هزار و ۷۹۷ نفر براثر این بیماری جان باختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!