دیمون هیل: فتل نه مشتاق است و نه اعتماد به نفس لازم را دارد


فرمول یک ایران – دیمون هیل، قهرمان فرمول یک، امیدوار است که سباستین فتل هرچه زودتر بتواند اعتماد به نفسش را به دست بیاورد اما در این رابطه شک و تردید هایی دارد. سباستین فتل در سال های 2010 تا 2013 با کسب چهار قهرمانی فرمول یک توانست نام خودش را برای همیشه به عنوان یکی از با استعدادترین راننده های تاریخ ثبت کند اما از سال 2015 به بعد چالشش با تیم...

فرمول یک ایران – دیمون هیل، قهرمان فرمول یک، امیدوار است که سباستین فتل هرچه زودتر بتواند اعتماد به نفسش را به دست بیاورد اما در این رابطه شک و تردید هایی دارد.

سباستین فتل در سال های 2010 تا 2013 با کسب چهار قهرمانی فرمول یک توانست نام خودش را برای همیشه به عنوان یکی از با استعدادترین راننده های تاریخ ثبت کند اما از سال 2015 به بعد چالشش با تیم فرمول یک فراری آغاز شد و در نهایت با جدا شدن او از این تیم، داستان فتل و فراری به پایان رسید.

همکاری میان فتل و فراری با پستی و بلندی های زیادی همراه بود. تا جایی که سباستین فتل به عنوان سومین راننده موفق تاریخ فراری شناخته شد اما در عین حال این راننده بدترین دوره رانندگی خود را در فصل آخر حضورش در فراری تجربه کرد.

پس از اعلام خبر عدم تمدید قرارداد فتل با اسکودریا فراری، به نظر می‌رسید که این راننده دیگر همچون گذشته نیست و در نهایت در جایگاه سیزدهم جدول قهرمانی رانندگان قرار گرفت.

دیمون هیل در مورد عملکرد فتل گفت:

فکر می‌کنم فتل در فراری جایگاه لازم را نداشت. فکر می کنم برخی مسائل سیاسی اعتماد به نفس او را تحت تاثیر قرار داد و در نهایت روی رانندگی او اثر گذاشت.

او بعضی موقعیت ها را از دست داد اما از طرف دیگر بعضی مواقع عملکرد فوق العاده ای داشت. فکر می کنم سباستین هنوز حرف زیادی برای گفتن دارد و اگر شرایط رقابت برای سکو و پیروزی را داشته باشد، تمام تلاشش را خواهد کرد.

حالا به نظر می رسد که سباستین فتل میتواند با استون مارتین یک شروع دوباره را تجربه کند و در کنار لنس استرول، دوباره در فرمول یک خودی نشان بدهد. او رهبری تیم را بر عهده خواهد داشت و هدف آنها رسیدن به قهرمانی تیمی در پنج سال آینده است.

اما برای رسیدن به این هدف سباستین فتل باید امیدوار باشد و اعتماد به نفس لازم را داشته باشد تا تیم استون مارتین بتواند در فرمول یک به جایگاه خوبی برسد. دیمون هیل نگران است که فتل شرایط لازم را نداشته باشد:

امیدوارم به او فرصت لازم برای کسب دوباره اعتماد به نفسش داده شده باشد.

گاهی اوقات من او را نگاه می کنم و فکر می کنم که او اشتیاق و اعتماد به نفس لازم را ندارد و این کمی نگران کننده است.

تست های پیش فصل برای فتل خیلی خوب نبود و او به علت مشکلات فنی، کمتر از دیگران در پیست حاضر شد. به همین دلیل سباستین باید بدون داشتن تجربه رانندگی با ماشین استون مارتین فصل 2021 فرمول یک را آغاز کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر