تخفیف قابل‌توجه اینفینیتی برای فروش QX60


تخفیف قابل‌توجه اینفینیتی برای فروش QX60

نسخه کاملاً دگرگون شده از اینفینیتی QX60 در راه است و تاکنون تیزرها و تصاویر جاسوسی نسخه‌های پیش‌تولیدی آن منتشر شده‌اند. اگرچه هنوز مشخص نیست این خودرو چه زمانی معرفی خواهد شد اما به نظر می‌رسد بازوی لوکس نیسان در حال حاضر به دنبال فروش تمامی نسخه‌های نسل کنونی QX60 بوده تا راه برای حضور … The post تخفیف قابل‌توجه اینفینیتی برای فروش QX60...

نسخه کاملاً دگرگون شده از اینفینیتی QX60 در راه است و تاکنون تیزرها و تصاویر جاسوسی نسخه‌های پیش‌تولیدی آن منتشر شده‌اند. اگرچه هنوز مشخص نیست این خودرو چه زمانی معرفی خواهد شد اما به نظر می‌رسد بازوی لوکس نیسان در حال حاضر به دنبال فروش تمامی نسخه‌های نسل کنونی QX60 بوده تا راه برای حضور نسل جدید در بازار هموار شود.

تخفیف قابل‌توجه اینفینیتی برای فروش QX60

اینفینیتی در حال ارائه یکی از بزرگ‌ترین تخفیف‌های خود برای فروش QX60 می‌باشد که شامل تخفیف نقدی ۷ هزار دلاری برای مدل سال ۲۰۲۰ این خودرو می‌باشد.

تخفیف قابل‌توجه اینفینیتی برای فروش QX60

اگرچه همین رقم به خودی خود جذابیت بالایی دارد اما در نظر داشته باشید این تخفیف نقدی نمایندگی به‌صورت خودکار شامل مشتری نمی‌شود. نمایندگان شاید بخواهند از این تخفیف به عنوان سود خود استفاده کنند بنابراین خریداران قبل از خرید باید به دنبال بهترین گزینه ارائه شده توسط نمایندگی‌های متنوع باشند.

اینفینیتی جدای از مشوق نقدی نمایندگی شرایط اقساطی ۷۲ ماهه بدون بهره را نیز در نظر گرفته است. اگر ترجیح می‌دهید QX60 را لیزینگ کنید می‌توانید این خودرو را در ۳۹ ماه و اقساط ماهانه ۴۵۹ دلار در لس‌آنجلس انتخاب نمایید.

تخفیف قابل‌توجه اینفینیتی برای فروش QX60

همان‌گونه که گفته شد اینفینیتی در حال انتشار تیزرهای نسل جدید QX60 2022 بوده و این حاکی از معرفی قریب‌الوقوع خودروی موردبحث می‌باشد. اطلاعات زیادی از این خودروی لوکس در دست نیست اما احتمالاً پروتوتایپ QX60 مونوگراف پیش‌نمایش طراحی جدید اینفینیتی خواهد بود.

احتمالاً طی هفته‌ها یا ماه‌های آتی نسل جدید QX60 رخ‌نمایی خواهد کرد و ما هم در سریع‌ترین زمان ممکن اخبار مربوط به آن پوشش خواهیم داد.

تخفیف قابل‌توجه اینفینیتی برای فروش QX60

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟