تحولی دیگر در جزیره با رو نمایی از بازار میوه و تره بار کیش


تحولی دیگر در جزیره با رو نمایی از بازار میوه و تره بار کیش

با همت و پیگیری های مدیران شرکت عمران و خدمات کیش نخستین بازار میوه و تره بار جزیره کیش گشایش یافت.

به گزارش خبرآنلاین از کیش، نخستین بازار میوه و تره بار منطقه آزاد کیش با حضور جعفر آهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و بر خی از معاونان و مدیران این سازمان، ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان محلی در ساختمان پیشین شرکت عمران و خدمات شهری افتتاح شد

به گفته ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش پس از انتخاب بهره بردار این مجموعه که در قالب دو فرآخوان برگزار شد، میوه های متنوع و با کیفیت در ساختمان میوه و تره بار به میزان ۲۰ تا ۴۰درصد زیر قیمت بازار به ساکنان کیش عرضه می شود.
طیبی در خصوص سازوکار قیمت گذاری در بازار میوه و تره بار کیش اظهار داشت: با مشارکت نماینده های "مدیریت بازرگانی و بازرسی سازمان، شرکت عمران، آب و خدمات کیش و بخش خصوصی" در قالب یک کارگروه "کیفیت و نرخ عرضه میوه ها" روزانه ارزیابی می شود.
وی با اشاره به تاثیر قیمت گذاری بازار میوه و تره بار کیش در ایجاد رقابت با دیگر فروشگاه های این منطقه تصریح کرد: بازار میوه و تره بار کیش با رویکرد حمایت از اقشار مختلف جامعه که با مشکلات عدیده ای در خصوص گرانی میوه مواجه هستند راه اندازی شده است.
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش تاکید کرد: این اقدام مهم دستاوردهای خوبی در حوزه اجتماعی این منطقه به دنبال خواهد داشت.
ابوالفضل طیبی در رابطه با توسعه این طرح بیان داشت: در مرحله نخست این طرح فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع با ۱۹ غرفه و سردخانه در نظر گرفته شده است و توسعه طرح در آینده نزدیک با بازسازی و بهسازی این ساختمان تحقق خواهد یافت.
وی اظهارداشت: با احداث دو سردخانه در بازار میوه و تره بار کیش نسبت به تامین مایحتاج مردم اقدام شده است.
ابوالفضل طیبی در خصوص تدوین فرایند درصد فروش بازار میوه و تره بار کیش گفت: با این فرایند می توانیم در در نرخ گذاری میوه های این مجموعه نظارت کامل داشته باشیم و با فضای تعاملی که میان بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد شده است این مهم در تسریع روند ارائه خدمات تاثیر گذار خواهد بود.

کد خبر 1497784

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش