نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال حیاتی است


نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال حیاتی است

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نقش نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت کشور، در تحقق شعار سال رهبری بسیار مهم و حیاتی است.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در دیدار رییس پلیس آگاهی ناجا و فرماندهان انتظامی و مرزبانی و مسوولان انتظامی استان با تبریک ایام شعبانیه وآغاز سال جدید، اظهار داشت: امنیت بسترساز و زمینه رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف است و به طور قطع با ارتقای شاخص‌های امنیتی در سطح استان، زمینه افزایش تولید فراهم و موانع نیز از پیش رو برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال ۱۴۰۰ "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها " افزود: تلاش برای تحقق شعار سال که از سوی رهبری نامگذاری شده یک تکلیف است و همه دستگاه ها و مسوولان با برنامه ریزی مناسب در این زمینه بصورت جهادی عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان از اقدامات و فعالیت های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای فراهم کردن محیطی امن توام با آرامش برای مردم قدردانی کرد و گفت: اصل ماموریت در نیروی انتظامی جز در موارد ضروری، بر رافت و عطوفت با مردم است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به تنوع و حجم بالای ماموریت های نیروی انتظامی، اضافه کرد: تلاش های صورت گرفته در این مجموعه باعث کاهش انواع جرایم و افزایش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد مقتدرانه پلیس نویدبخش امنیت، آرامش و آسایش برای آحاد مردم است، یادآور شد: امنیت امروز جامعه، مدیون حضور هوشمندانه نیروی انتظامی در جامعه بوده و این مایه افتخار است که در برقراری امنیت جامعه و مردم، نیروی انتظامی سهم بزرگی را برعهده دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه همه قدردان تلاش ها و اقدامات شایسته نیروی انتظامی هستیم، افزود: در چنین ایامی که همه مردم در تعطیلات و دید و بازدید ایام نوروز هستند تلاشگران عرصه امنیت و آرامش در جامعه در راستای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه مردم ما مردمی متدین، قدر شناس و شایسته بهترین خدمات هستند، اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی افتخار سربازی ولایت را دارند که یک افتخار بزرگ برای پلیس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت