واریز سودهای سهام عدالت ارتباطی به سجام نداشت/ تعیین تکلیف فوتی‌ها؛ اولویت نخست فراکسیون سهام عدالت مجلس


واریز سودهای سهام عدالت ارتباطی به سجام نداشت/ تعیین تکلیف فوتی‌ها؛ اولویت نخست فراکسیون سهام عدالت مجلس

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: تصور بر این بود به این دلیل سجام نگرفتند سود سهام عدالت به حساب‌شان واریز نشد درحالی‌که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

به گزارش جام نیوز، عسکر توکلی امروز درباره آخرین وضعیت سهام‌داران سهام عدالت اظهار کرد: مرحله نخست سودهای سهام عدالت برای سهام‌داران واریز شد و مرحله تکمیلی نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه واریز سود سهام عدالت ارتباطی به سجام نداشت و از طریق شماره شبای افراد بود، افزود: تصور بر این بود به این دلیل سجام نگرفتند سود سهام عدالت به حساب‌شان واریز نشد درحالی‌که جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور اضافه کرد: سهام‌داران در ارتباط با واریز سود سهام عدالت نگران نباشند؛ به این دلیل که مرحله بعدی واریز سود سهام عدالت ماه‌های فروردین و اردیبهشت خواهد بود.

دبیر فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تشکیل فراکسیون سهام عدالت در مجلس خبر خوبی بود که با همدلی نمایندگان به‌ویژه نمایندگان استان مازندران رقم خورد، تصریح کرد: همدلی نمایندگان مازندران با دارا بودن ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار سهام‌دار منجر به تشکیل فراکسیون برای ۴۹ میلیون سهامدار کشور شد پس ما می‌توان امیدوار به اتفاقات خوب در این حوزه باشیم.

توکلی با بیان اینکه اولویت نخست فراکسیون، تعیین تکلیف وضعیت سهام‌داران متوفی است، چراکه فوتی‌ها هم سهامدار ما هستند، اضافه کرد: تصمیم‌گیری در ارتباط با جاماندگان سهام عدالت نیز در مجلس پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با شعار سال سرلوحه کار ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت سهام عدالت محور کار دغدغه رهبری به‌صورت عملی خواهد بود.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟