معرفی 3 شغلی فنی پردرآمد با بازار کار عالی در سال 1400


معرفی 3 شغلی فنی پردرآمد با بازار کار عالی در سال 1400

نوسانات و مشکلات به وجود آمده در حوزه اقتصاد، در کنار شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کسب و کارها را به مرز تعطیلی کشانده است. در این میان، برخی از مشاغل هستند که معضلات و مشکلات موجود، هیچگونه تاثیری سوئی بر روی آنها نگذاشته است.

اگر کسب و کار شما در سال اخیر با مشکل روبه رو شده و قصد ورود به یک شغل عالی و درآمدزا هستید همچنین به مشاغل فنی نیز علاقه مند هستید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. در این مطلب شما را با بهترین مشاغل برای ورود در سال جدید آشنا می کنیم.

شغل پردرآمد و پولساز تعمیرات موبایل

در حال حاضر، رشد و پیشرفت خیره کننده و مثال زدنی فناوری و تکنولوژی بر کسی پوشیده و مستتر نمی باشد. دامنه این تغییر و تحولات بسیاری از ابعاد زندگی انسان ها را نیز در برگرفته است. رونق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به خوبی بر این امر صحه می گذارد.

معرفی 3 شغلی فنی پردرآمد با بازار کار عالی در سال 1400

از سوی دیگر، گجت های هوشمند مانند گوشی موبایل به قشر و رده سنی مخصوص اختصاص ندارد، بلکه این ابزار ارتباطی کاربردی و کارآمد، مورد استفاده بسیاری از افراد اعم از پیر و جوان و کودک قرار می گیرد. افزایش کاربران گوشی های هوشمند، افزایش سرویس های مربوط به این دستگاه ها را به دنبال دارد. این موضوع توسعه و شکوفایی مشاغل فنی مانند شغل تعمیرات موبایل را در پی داشته است.

لازم به ذکر است که روند افزایشی و رو به رشد کاربران گجت های هوشمند را می توان از عمده ترین دلایل رونق داشتن شغل تعمیرات موبایل برشمرد. در سوی مقابل، افزایش تعداد گوشی های موبایل، ریسک و احتمال بروز مشکل در ساختار و قطعات این دستگاه ها را بالا می برد.

به محض ایجاد ایراد فنی در گوشی های هوشمند، رفع مشکل ایجاد شده و تعمیر دستگاه بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند. در چنین شرایطی، نیاز به یک تعمیرکار متخصص و متبحر به شدت احساس می شود. این احساس نیاز به خودی خود رشد و رونق حرفه تعمیرات موبایل را به بهترین نحو رقم زده است.

شیوه درآمدزایی از شغل تعمیرات موبایل

شغل تعمیرات موبایل از معدود حرفه هایی بوده که فعالیت شدید بدنی و فیزیکی در آن جایی ندارد. بلکه معیار و ملاک اصلی در این شغل ظرافت در کار، به انضمام تجربه، تخصص و مهارت می باشد. بر این اساس، برای وارد شدن در این مسیر و به دست آوردن درآمد مطلوب و مناسب، تخصص و مهارت ، از مؤلفه های مهم و حائز اهمیت تلقی می گردد. به عبارت دیگر، بدون کسب تجربه، تخصص، مهارت و دانش لازم و مورد نیاز، هیچ شانسی برای موفقیت در این عرصه پر رونق و پردرآمد وجود نخواهد داشت. بر همین اساس، یکی از پیش شرط های اصلی برای فرا گرفتن اصول و مبانی اولیه تعمیرات موبایل، ثبت نام در یک آموزشگاه فنی حرفه ای سرشناس و معتبر و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل می‌باشد.

برای تصدی و در اختیار گرفتن حرفه تعمیرات موبایل می بایست متقاضی در وهله نخست با مبانی مقدماتی و الکترونیک آشنایی لازم و کافی را پیدا نماید. پس از شرکت در دوره های تخصصی و حرفه ای تعمیر موبایل و پشت سر گذاشتن مراحل و کسب مدرک تخصصی، بستر مناسب برای حضور در این عرصه به راحتی فراهم می گردد.

علاوه بر این، مسلط شدن با بخش های سخت افزاری و نرم افزاری و اجزا و قطعات گوشی های هوشمند، برای تعمیر و برطرف کردن مشکلات این دستگاه ها، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

آمارها حاکی از آن دارد که درآمد ماهیانه یک تعمیرکار موبایل رقمی در حدود 8 الی 20 میلیون تومان می باشد.

معرفی 3 شغلی فنی پردرآمد با بازار کار عالی در سال 1400

شغل تعمیرات ecu

ایسیو که از آن به عنوان مغز متفکر خودرو نیز یاد می کنند از مهم ترین قطعات در خودروهای امروزی است. این قطعه از اجزای گوناگونی از قبیل: مبدل‌های آنالوگ به دیجیتال، خروجی‌های دیجیتال High Level، مبدل‌های دیجیتال به آنالوگ، کاندیشنر سیگنال و غیره تشکیل شده است.

خراب شدن هر یک از این قطعات مشکلات بسیاری را در عملکرد خودرو به وجود می آورد از این رو دارندگان خودرو به هنگام روبه رو شدن این با این مشکلات به دنبال تعمیر و عیب یابی سریع آن هستند.

از آنجایی که تعمیر ایسیو خودرو امری تخصصی و پیچیده می باشد. از این رو هر تعمیرکار خودرویی نمی تواند برای تعمیر آن اقدام کند و نیاز به تعمیرکاران تخصصی ایسیو می باشد.

این موضوع شغل تعمیرات ecu را به یکی از مشاغل بسیار عالی و تخصصی در بازار کار تبدیل کرده است. شغلی که متخصصان حرفه ای آن از متوسط درآمد 10 تا 20 میلیون تومان در ماه برخوردار هستند.

بنابراین اگر قصد دارید در سال آینده تحولی در کسب و کار و درآمد خود بدهید و به مشاغل حوزه خودرو نیز علاقه مند هستید شغل تعمیرات ایسیو از بهترین انتخاب ها است.

برای ورود به این شغل تنها کافیست از طریق شرکت در دوره های آموزش تعمیرات ecu آن هم در آموزشگاهی معتبر با صفر تا صد این قطعه و نحوه عیب یابی و تعمیر آن آشنا شوید.

شغل برق ساختمان

شاید از دیدن نام این شغل در میان شغل های پردرآمد سال 1400 متعجب شدید اما باید بگوییم بله درست است، شغل برق ساختمان از بهترین مشاغل فنی برای ورود به آن در سال جدید است.

البته باید بگوییم این شغل جز آن دسته از مشاغلی است که همواره از بازار کار عالی برخوردار است و در سال های اخیر نیز با توجه به افزایش ساخت و ساز و رشد و رونق ساختمان سازی همچنین افزایش تقاضا برای نصب سیستم های امنیتی و رفاهی از قبیل دوربین، دزدگیر، اعلام حریق و غیره بازار کار آن رونق بیشتری یافته است.

بنابراین اگر به برق و الکترونیک علاقه مند هستید باید بگوییم در انتخاب شغل برقکاری ساختمان شک نکنید. خوشبختانه ورود به این شغل به سرمایه اولیه بالایی نیاز ندارد.

از پیش نیازهای کلیدی و تعیین کننده برای ورود به این شغل، آموزش کامل، جامع و صحیح برق ساختمان محسوب می شود. آموزش جامع برق ساختمان امکان متخصص و متبحر شدن افراد در این حیطه را به سادگی فراهم می آورد.

برای فراگیری و آموزش آخرین و به روز ترین مبانی و اصول، شرکت در دوره های تخصصی بهترین دوره آموزش برق ساختمان لازم و ضروری می باشد. به همین جهت، اصلی ترین فاکتور در جهت کسب مهارت و تبحر در این مقوله، آموزش علمی و عملی درست و اصولی می باشد.

برای جامه عمل پوشاندن به این نیاز، مراجعه به یک آموزشگاه با سابقه و برخوردار از اساتید حرفه ای و کاربلد، بسیار مهم و حائز اهمیت تلقی می گردد. جامع بودن مباحث آموزشی، فراهم آوردن کارگاه های عملی و سطح کیفی بالای آموزش، از ویژگی های آموزشگاه فنی و تخصصی می باشد.

آموزشگاه فنی برق، مرکز تخصصی آموزش برق و الکترونیک

آموزشگاه فنی برق یکی از معتبرترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت کاملا عملی و حرفه ای به آموزش مفاهیم برق و الکترونیک می پردازد. در این آموزشگاه کلیه دوره های آموزشی در کارگاه های مجهز و به صورت عملی برگزار می شود.

هدف این مرکز آموزشی از برگزاری دوره های فوق تربیت نیروی متخصص به بازار کار است. برای رسیدن به این هدف این مرکز آموزشی شرایطی را فراهم کرده است تا کارآموزان بتوانند به صورت عملی به تمرین و رفع اشکال بپردازند.

تدارک خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی، ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، امکان تجدید دوره، پشتیبانی نامحدود دوره آموزشی برخی از مزایای شرکت در دوره های این مرکز آموزشی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق