افزایش 65 درصدی سوانح ترافیکی در نوروز نسبت به سال گذشته


افزایش 65 درصدی سوانح ترافیکی در نوروز نسبت به سال گذشته

رئیس سازمان اورژانس کشور از افزایش 65 درصدی میزان حوادث ترافیکی در نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد،گفت:درخصوص میزان مراجعان کرونایی مشابه نوروز سال قبل هستیم.

به گزارش جام نیوز، کولیوند، رئیس اورژانس کشور در مراسم بهره برداری از تعدادی از طرح های بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش تجارب خوب کادر درمان در مهار کرونا، بیان داشت:‌در حوادث ترافیکی آمار ما نسبت به سال گذشته چند برابر شده است و احتمال بروز و انتشار ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی یز نگرانی هایی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد:‌تعداد مراجعان به مراکز درمانی نسبت به عید نوروز سال گذشته دوبرابر شده است؛ البته این افزایش مربوط به بیماران کرونایی نبوده و فقط مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه مراکز درمانی از امکانات مناسب خدمات به بیماران برخوردار هستند، بیان داشت: در خصوص میزان مراجعان بیماران کرونایی به مراکز درمانی مشابه سال قبل بوده و حتی کمتر نیز بوده است.

کولیوند با بیان اینکه مراجعان ناشی از حوادث مربوط به ترافیک و مرتبط با آن از رشد ۶۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار بوده است، گفت:‌تیم‌های عملیاتی مستقر بوده و اکنون 30 درصد دانشجویان فوریت‌های پزشکی به بانوان اختصاص پیدا کرده است.

وی از راه اندازی و فعالیت اورژانس بانوان در کشور خبر داد و افزود:‌بسیاری ماموریتها خاص خانم‌هاست؛ در نتیجه ما از نیروهای زن در این خصوص استفاده می کنیم.

رئیس اورژانس کشور از فعالیت تیم‌های عملیاتی مشترک اورژانس مردان و زنان در سیستم درمانی خبر داد و گفت:‌این تیم ها شامل تیم‌های درون سازمانی و تیم های برون سازمانی است که در بخش برون سازمانی اقدامات مشترکی با پلیس و هلال احمر داریم.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی