دبیرخانه مجمع مشورتی نظام مسائل استان قزوین افتتاح شد


دبیرخانه مجمع مشورتی نظام مسائل استان قزوین افتتاح شد

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان قزوین، از راه اندازی دبیرخانه مجمع مشورتی نظام مسائل استان در راستای پیگیری مطالبات مردم در قزوین خبر داد.

وحید آجرلو در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مجمع مشورتی نظام مسائل استان قزوین، بیان کرد: مجمع مشورتی نظام مسائل استان ذیل نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی در راستای مطالبات و رفع مشکلات مردم توسط نخبگان استانی در همه استان‌ها از جمله قزوین راه‌اندازی شده است.

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان قزوین تصریح کرد: این مجمع مشورتی با هدف عینیت بخشی به بیانه دوم انقلاب و به منظور بررسی و شناسایی ظرفیت‌ها و رفع مشکلات کشور و استان با تدبیر و نگاه انقلابی تحت نظارت مجلس راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پشتوانه جوانان متخصص و انقلابی به عنوان حلقه میانی بین مردم و حکومت، می‌توان فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان‌ها را شناخت و مطالبات مردم را در مجلس پیگیری و منویات مقام معظم رهبری را در گام دوم انقلاب محقق کرد.

لازم به ذکر است؛ در دومین سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری و استفاده از همّت، هشیاری، سرعت عمل و ابتکار جوانان در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی «مجمع مشورتی نظام مسائل کشور» ذیل نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی با هدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، بهداشتی، اجتماعی و عمرانی در اقصی نقاط کشور راه اندازی شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط