توزیع 110 هزار بسته معیشتی بین محرومان در طرح «تبرکات مهدوی»/ خدمت‌رسانی اعتاب و بقاع متبرکه در طرح «مهر مهدوی»


توزیع 110 هزار بسته معیشتی بین محرومان در طرح  «تبرکات مهدوی»/ خدمت‌رسانی اعتاب و بقاع متبرکه در طرح «مهر مهدوی»

حجت الاسلام عادل با اشاره به استمرار رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه ویژه نوروز و اعیاد شعبانیه، گفت: طرح «تبرکات مهدوی» با محور توزیع 110 هزار بسته معیشتی بین محرومان ویژه نوروز و ایام نیمه شعبان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام «غلامرضا عادل»، در گفت و گو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان از راه اندازی کاروان های شادی «نسیم انتظار» به مناسبت اعیاد شعبانیه در امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در بسیاری از امامزادگان استان ها با توجه به شرایط بحران کرونا امکان اجرای برنامه های حضوری را نداریم، به همین جهت رویکرد ما در جشن های اعیاد شعبانیه راه اندازی کاروان های شادی با رعایت پروتکل های بهداشتی است که این کاروان ها از سوم شعبان در معابر و خیابان ها به صورت سیار به اجرا برنامه می پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: به گونه ای برنامه ریزی شده است که این کاروان ها با جمعیت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه اجرا کنند و زمینه ترافیک و شلوغی خیابان ها را فراهم نکنند.

حجت الاسلام عادل خاطر نشان کرد: از طرفی به دلیل آنکه در سال 1400 دو نیمه شعبان پیشرو داریم، در طول سال برنامه های مهدویت در اماکن متبرکه بیشتر اجرا می شود که از جمله می توان به اجرای پویش های مرتبط با مهدویت با همکاری عتاب مقدسه از جمله مسجد مقدس جمکران که محوریت برنامه های مهدویت را بر عهده دارد، اشاره کرد. از طرفی خدمات گسترده ای نیز به مردم در قالب طرح «مهر مهدوی» ارائه می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به مناسبت عید نوروز و اعیاد شعبانیه گفت: این رزمایش که در قالب طرح «تبرکات مهدوی» اجرا می شود، قرار است،110 هزار بسته معیشتی میان خانواده های محروم و کم برخوردار توزیع شود.

حجت الاسلام عادل تصریح کرد: در ایام نوروز با توجه به شرایطی که مسافرت ها نسبت به سال های گذشته کمتر است، برنامه های ما بیشتر در فضای مجازی اجرا می شود و برنامه ها تنها در مناطق سفید کرونایی که امکان حضور مردم است، با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری اجرا می شود و این آمادگی در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی است که از نظر بهداشتی و خدماتی به گونه ای برنامه ریزی صورت گرفته است که اگر مسافر و زائری به امامزاده مراجعه کرد از این برنامه ها و خدمات بهره ببرد.

وی خاطرنشان کرد: برای لحظه تحویل سال نو نیز با هماهنگی رسانه ملی برنامه تحویل سال نو در امامزادگان شاخص اجرا می شود و در هر استان با توجه به شرایط شیوع کرونا این برنامه به صورت حضوری و مجازی خواهد بود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط