افتخار جدید برای حامد لک ؛ سیو عقاب پرسپولیس در آسیا برترین شد + سند


صفحه رسمی AFC یک نظر سنجی از برترین سیو های دروازه بانان در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرده که سیو پنالتی مایکون توسط حامد لک در مرحله نیمه نهایی به عنوان برترین سیو این رقابت ها در سال 2020 انتخاب شد . نوشته افتخار جدید برای حامد لک ؛ سیو عقاب پرسپولیس در آسیا برترین شد + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران |...

افتخار جدید برای حامد لک ؛ سیو عقاب پرسپولیس در آسیا برترین شد + سند

اختصاصی پارس فوتبال ؛ سیو پنالتی مایکون از سوی حامد لک در دیدار پرسپولیس مقابل النصر ، با 86 درصد ، برترین سیو لیگ قهرمانان آسیا 2020 شد
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۸:۲۰

افتخار جدید برای حامد لک ؛ سیو عقاب پرسپولیس در آسیا برترین شد + سند

صفحه رسمی AFC یک نظر سنجی از برترین سیو های دروازه بانان در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرده که سیو پنالتی مایکون توسط حامد لک در مرحله نیمه نهایی به عنوان برترین سیو این رقابت ها در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صفحه رسمی AFC یک نظر سنجی از برترین سیو های دروازه بانان در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرده است . مهار پنالتی مایکون مدافع باشگاه النصر عربستان توسط حامد لک دروازه بان پرسپولیس هم در بین مهار های برتر فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دیده می شود . حامد لک موفق شد با کسب ۸۶ درصد آرا ، عنوان برترین سیو لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را از آن خود کند .

دیدار تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی یک بر یک در وقت های قانونی و اضافی به اتمام رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کرده به فینال را مشخص کند.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در جدال حساس بین پرسولیس ایران و النصر عربستان ، حامد لک پنالتی مایکون مدافع النصر را مهار کرد تا پرسپولیس در این دیدار سخت موفق به پیروزی شود و برای دومین بار در طول تاریخ خود به فینال پیدا کند.

افتخار جدید برای حامد لک ؛ سیو عقاب پرسپولیس در آسیا برترین شد + سند

اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال

در دیدستان ببینید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !