کانون «پیمان غدیر» میزبان محبان اهل بیت (ع) در جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) شد


کانون «پیمان غدیر» میزبان محبان اهل بیت (ع) در جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) شد

پاشه از برگزاری آیین جشن و سرور سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یازدهم شعبان سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) بوده که به عنوان روز «جوان» نیز نامگذاری شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم با اشاره به شاخصه ها و سیره اخلاقی حضرت علی اکبر (ع)، افزود: سخاوت، مروت و شجاعت از ویژگی های حضرت علی اکبر (ع) بود که در روایات متعدد این ویژگی ها بیان شده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت علی اکبر (ع) یک الگوی مناسب برای جوانان است، عنوان کرد: نسل جوان می توانند با بهره گیری و الگوبرداری از ویژگی ها و شاخصه های جوان کربلا، زندگی خود را دگرگون کنند.

پاشه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور میلاد حضرت علی اکبر (ع) در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم، خاطرنشان کرد: این آیین به همت بچه های مسجد روز چهارشنبه چهارم فروردین ماه و همزمان با سالروز ولات جوان کربلا و از ساعت 21 در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

وی به جزییات این آیین جشن و سرور اشاره کرد و گفت: در این آیین حجت الاسلام «محمد رضا حسینی» کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم به بیان ویژگی ها و شاخصه های اخلاقی حضرت علی اکبر (ع) می پردازد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم ادامه داد: همچنین شرکت کنندگان در این محفل معنوی از نوای حجت الاسلام «حمید رضا قناعتیان» و «محمد حسین قناعتیان» از مداحان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) بهره مند می شوند.

وی با دعوت از شهروندان برای شرکت در این محفل جشن و سرور، عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی درراستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از الزامات شرکت در این برنامه است.

به گزارش شبستان، برگزاری آیین جشن و سرور میلاد حضرت علی اکبر (ع) در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا