تصادف در جاده نهبندان - زابل 2 کشته بر جا گذاشت


تصادف در جاده نهبندان - زابل 2 کشته بر جا گذاشت

بیرجند - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سورای پژو با وانت پراید در جاده نهبندان – زابل 2 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

سرهنگ سید محمدباقر توفیقی‌نیا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۲۳:۳۶ دقیقه شب گذشته در کیلومتر ۳۰ محور زابل رخ داد که منجر به فوت ۲ راننده خودروها شد.

وی علت حادثه را تجاوز به چپ راننده پژو اعلام کرد و گفت: علت بیشتر تصادفات فوتی در جاده‌های استان توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه سواری است.

جانشین رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: در چند روز ابتدای سال تاکنون پنج مورد تصادف جاده‌ای فوتی در محورهای طبس - یزد، بیرجند - قاین و نهبندان - زابل اتفاق افتاده که منجر به فوت تعدادی از شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای امسال نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته است به شهروندان و مسافران خراسان جنوبی توصیه کرد؛ در وهله نخست از سفر غیرضرور اجتناب کنند همچنین در صورت سفر به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین رانندگان باید قبل از اقدام به سفر استراحت کافی داشته باشند، از بستن کمربند ایمنی خود و سرنشینان اطمینان حاصل کرده و هنگام رانندگی از صحبت کردن با تلفن همراه بپرهیزند تا شاهد اتفاقات ناگوار و فوتی شهروندان نباشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی