شیطنت جدید AFC علیه عیسی آل کثیر ؛ نامه نگاری مدیران پرسپولیس جواب نداد


شیطنت جدید AFC علیه عیسی آل کثیر ؛ نامه نگاری مدیران پرسپولیس جواب نداد

پس از دیدار پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان بود که AFC در کمال ناباوری عیسی آل کثیر را با محرومیت 6 ماهه نقره داغ کرد. محرومیتی که همچنان ادامه دارد و مهاجم پرسپولیس در آستانه از سرگیری بازی های حساس سرخپوشان از شرکت در تمرینات محروم مانده است. نوشته شیطنت جدید AFC علیه عیسی آل کثیر ؛ نامه نگاری مدیران پرسپولیس جواب نداد اولین بار در پارس فوتبال |...

شیطنت جدید AFC علیه عیسی آل کثیر ؛ نامه نگاری مدیران پرسپولیس جواب نداد

محرومیت ادامه دار عیسی آل کثیر از شرکت در تمرینات پرسپولیس در آستانه آغاز تقویم فشرده بازی های سرخپوشان
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۰۰
شیطنت جدید AFC علیه عیسی آل کثیر ؛ نامه نگاری مدیران پرسپولیس جواب نداد

پس از دیدار پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان بود که AFC در کمال ناباوری عیسی آل کثیر را با محرومیت ۶ ماهه نقره داغ کرد. محرومیتی که همچنان ادامه دارد و مهاجم پرسپولیس در آستانه از سرگیری بازی های حساس سرخپوشان از شرکت در تمرینات محروم مانده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، عیسی آل کثیر همچنان قادر به حضور در تمرینات پرسپولیس نیست.

در حالی که چیزی به پایان محرومیت عیسی آل کثیر باقی نمانده و این مهاجم می تواند از روز ۱۳ فروردین در تمرینات حاضر باشد، اما باز هم مجاز نیست در تمرین فردای سرخ پوشان آفتابی شود. باشگاه پرسپولیس طی ماه های اخیز در نامه نگاری های زیادی که داشت تلاش کرد تا شاید آل کثیر بتواند زودتر از زمان مقرر در تمرینات حضور پیدا کرده و حتی از روزهای ابتدایی فروردین برای رسیدن به امادگی در آستانه دیدارهای لیگ قهرمانان اسیا به هم تیمی هایش ملحق شود، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در مخالفت با تمام این درخواست ها تاکید کرد که این مهاجم باید از همان روز پایان محرومیت اش در تمرینات باشگاهی اش شرکت کند.

با این اوصاف عیسی آل کثیر به همراه چهار ملی پوش پرسپولیس، در اولین تمرین تیم شان در سال ۱۴۰۰ غایب خواهند بود. گفتنی است که به رغم این موضوع یحیی گل محمدی در بازی با پدیده که روز ۱۴ فرودرین برگزار می شود می تواند از تمام این بازیکنان مقابل تیم سابق اش بهره ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس