طرح توزیع گوشت قربانی در جنوب کرمان اجرا شد 


طرح توزیع گوشت قربانی در جنوب کرمان اجرا شد 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: امروز هم زمان با آغاز سال نو، با حمایت موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه سمت خدا طرح توزیع گوشت قربانی ماه شعبان در جنوب کرمان اجرا شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، گفت: امروز هم زمان با آغاز سال نو، با حمایت موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه سمت خدا طرح توزیع گوشت قربانی ماه شعبان در جنوب کرمان اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در راستای اجرای این طرح، یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد بین محرومین شهرستان های رودبار جنوب، عنبرآباد، قلعه گنج و بخش جازموزیان توزیع شد.


وی بیان کرد: این طرح با محوریت گروه جهادی شهید باکری در رودبار جنوب و بخش جازموریان اجرا شد و از آنجایی که تعدادی از ساکنین دیگر شهرستان های جنوب کرمان عضو این گروه جهادی هستند بنابراین بسته های گوشت قربانی در اختیار آنها قرار داده شد تا در بین خانوارهای نیازمند توزیع شود.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: بر همین اساس در هر یک از این مناطق تعداد ۴۰۰ بسته گوشت قرمز منجمد با حفظ کرامت انسانی درب منازل نیازمندان تحویل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: البته تاکنون طی ۳ مرحله کمک مومنانه موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) و خیرین برنامه سمت خدا، تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ بسته گوشت قربانی در بین خانوارهای نیازمند جنوب کرمان توزیع شده است.


وی ادامه داد: نخستین مرحله توزیع گوشت قربانی در ماه ربیع الاول، دومین مرحله در ماه جمادی الثانی و سومین مرحله نیز امروز هم زمان با ماه شعبان اجرا شد.


حجت الاسلام خاوری در خاتمه ضمن تشکر و درخواست از موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه سمت خدا، عنوان کرد: از این موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری و همچنین خیرین برنامه سمت خدا کمال تشکر و قدردانی را دارم و خواهشمند هستم کمک های مومنانه خود را در حمایت از محرومین و نیازمندان جنوب کرمان دریغ نکرده و تدارم بخشند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»