میزان سفرهای نوروزی در استان تهران افزایش یافت


میزان سفرهای نوروزی در استان تهران افزایش یافت

تهران _ ایرنا _ معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: میزان سفرهای نوروزی این استان نسبت به سال گذشته افزایشی است.

عادل مصدقی روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاد ایرنا گفت: از روز ۲۵ اسفندماه ۹۹ تاکنون میزان تردد خودروها از مسیرهای خروجی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا منجر شد که در نوروز سال گذشته حجم سفرها ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش یابد اما امسال بدلیل اینکه ممنوعیت عبور و مرور در برخی استان های کشور لغو شده شاهد میزان سفرهای نوروزی هستیم.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: آمارها نشان می دهد از روز ۲۵ اسفند ۹۹ تا به امروز چهارم فروردین روزانه حدود ۳۰۰ هزار خودرو از مسیرهای استان خارج و حدود ۲۰۰ هزار خودرو وارد استان تهران شدند.

به گفته وی، آمارهای سفرهای نوروزی در استان تهران نسبت به نوروز غیرکرونایی همچنان کاهشی است اما این میزان نسبت به نوروز ۹۹ افزایشی است و امسال مردم بیشتر به سفر رفتند.

مصدقی درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در مسیرهای استان تهران نیز خاطرنشان کرد: هم اکنون هیچ سامانه بارشی در استان فعال نیست و در ارتفاعات آسمان نیمه ابری و تمام ابری است و همچنین تردد خودروها در کلیه مسیرها بصورت روان و عادی در جریان است.

به گفته وی، در ۲۴ ساعت گذشته آزاد راه تهران_ کرج با تردد بیش از ۱۶۵ هزار خودرو پرتردد ترین مسیر در استان تهران بوده است.

معاون راهداری استان تهران همچنین از مردم خواست جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی مسیرهای سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت