ترددهای درون شهری کرمانشاه 65 درصد رشد داشته است


ترددهای درون شهری کرمانشاه 65 درصد رشد داشته است

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از افزایش 65 درصد ترددهای درون شهری تعطیلات نوروزی امسال در شهر کرمانشاه نسبت به سال قبل خبر داد.

سرهنگ "فضل الله شیری" روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این افزایش تردد مربوط به ۲۸ اسفند تا پایان روز سوم فروردین بوده و در ۶ روز سپری شده از تعطیلات نوروزی و آغاز طرح پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل محاسبه شده است.

وی ادامه داد: این در حالیست که در روزهای ۲۸ تا۳۰ اسفند آمار ترددهای درون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن تا ۸۵ درصد نیز افزایش یافت.

سرهنگ شیری با بیان اینکه این افزایش ترددها باعث رشد ۱۰۰ درصدی افراد جانباخته شده است، گفت: سال گذشته در این بازه زمانی فوتی نداشتیم اما امسال و در شامگاه ۳۰ اسفند یک عابر پیاده در بزرگراه امام (ره) جان خود را از دست داد.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه همچنین با اشاره به کاهش چهار درصدی تعداد سوانح جرحی، خاطرنشان کرد: با این حال تعداد مجروحان به علت شدت سوانح ۹ درصد رشد داشته است.

وی در پایان افزایش تعداد مجروحان با وجود کاهش سوانح جرحی را به علت سرعت بالای خودروها و مسافرت های بالای درون شهری خانوادگی و افزایش تعداد سرنشینان عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته