تصمیمی برای برگزاری دروس عملی گرفته نشده است


تصمیمی برای برگزاری دروس عملی گرفته نشده است

واحدی گفت: به علت خطرناک بودن وضعیت بیماری کرونا، تاکنون تصمیمی برای برگزاری دروس عملی در دانشگاه علم و صنعت نگرفته ایم.


واحدی گفت: به علت خطرناک بودن وضعیت بیماری کرونا، تاکنون تصمیمی برای برگزاری دروس عملی در دانشگاه علم و صنعت نگرفته ایم.

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پذیرش دانشجویان دکتری در دانشگاه‌های مختلف اظهار کرد: در تمام دنیا پذیرش دانشجویان مقطع دکتری علاوه بر برگزاری آزمون بیشتر بر اساس نظر استاد انجام می‌شود.

او افزود: استادان با انتخاب همکار تحقیقاتی به انجام طرح‌های پژوهشی، فعالیت‌های صنعتی، متن‌های دانش و ارائه مقاله اقدام می‌کنند بنابراین استادان با ارزیابی وضعیت موجود به پذیرش دانشجویان دکتری اقدام می‌کنند.

واحدی تصریح کرد: در جهان نظر استادان در پذیرش دانشجویان دکتری بیش از دانشجویان ارشد اهمیت دارد.

او ادامه داد: در صورتی که شرایط ویروس کرونا بهبود یابد، بخشی از دروس عملی در ترم جاری به شیوه حضوری برگزار خواهد شد، اما تا این لحظه به علت خطرناک بودن وضعیت بیماری هیچ تصمیمی برای برگزاری دروس عملی نگرفته ایم و این دروس به صورت کاملا الکترونیکی در این ترم برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در پایان یادآوری کرد: نگرانی‌های ما از شیوع موج چهارم ویروس کرونا باعث می‌شود تا برنامه ریزی درستی برای حضور دانشجویان در دانشگاه به مناسبت برگزاری دروس عملی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید

گسترش همکاری دانشگاه علم و صنعت با ایران خودرو

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی