جان باختن 460 مبتلا به کرونا در ایتالیا


جان باختن 460 مبتلا به کرونا در ایتالیا

بر اساس جدیدترین گزارش وزارت بهداشت ایتالیا، در شبانه روز گذشته، 21 هزار و 267 مورد ابتلای جدید به کرونا ثبت شده است.

جان باختن 460 مبتلا به کرونا در ایتالیابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از رم، شمار مبتلایان و قربانیان روزانه کرونا در ایتالیا همچنان بالاست. در ۲۴ ساعت گذشته، در ایتالیا با فوت ۴۶۰ بیمار مبتلا به کرونا، شمار کل قربانیان کووید ۱۹ در این کشور به ۱۰۶ هزار ۳۳۹ نفر افزایش یافته است.
بر اساس جدیدترین گزارش وزارت بهداشت ایتالیا، در شبانه روز گذشته، همچنین ۲۱ هزار و ۲۶۷ مورد ابتلای جدید ثبت شده است.
اکنون، مجموع مبتلایان به کرونا به ۳ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۸۶۲ نفر رسیده است و تعداد بهبود یافتگان در ایتالیا نیز ۲ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۲۱۵ نفر اعلام شده است.
این در حالی است که با اوج گرفتن موج سوم کرونا در ایتالیا، ظرفیت تخت‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه بسیاری از بیمارستان‌ها در شهر‌های مختلف این کشور از جمله رم در حال تکمیل شدن است و حتی بخش اورژانس نیز قادر به پذیرش بیماران نیست و آمبولانس‌ها همراه با بیماران در صف ایستاده اند. ادامه وضعیت وخیم کرونا در ایتالیا دولتمردان این کشور را نگران کرده است.
ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا گفت: بعد از گذشت بیش از یک سال از شیوع کرونا در ایتالیا، متاسفانه با موج جدیدی از ابتلا به کرونا در کشور روبرو هستیم. در یک هفته گذشته بیش از ۱۵۰ هزار نفر دیگر به این ویروس آلوده شده اند و تعداد افراد بستری شده در بیمارستان‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...