مشارکت کانون «انیس النفوس» درتوزیع کمک‌های نوروزی میان محرومان


مشارکت کانون «انیس النفوس» درتوزیع کمک‌های نوروزی  میان محرومان

حجت‌الاسلام احمدی گفت: کانون فرهنگی هنری «انیس النفوس» در آستانه سال 1400 نو و به منظور کمک به اقشار محروم برای داشتن نوروزی شاد، بسته‌های معیشتی را بین خانوارهای بی‌بضاعت توزیع کرد.

حجت الاسلام «ناصر احمدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری انیس النفوس مسجد طوس (واقع در تهران، خیابان خراسان) با شیوع ویروس کرونا در ضد عفونی کردن فضای این مسجد و اماکن عمومی و معابر خیابان خراسان و بخشی از محدوده خیابان ری مشارکت داشته است، اظهار کرد: این کانون در راستای مقابله با ویروس کرونا از اسفندماه سال 98 تاکنون بیش از ۹ هزار عدد ماسک، دستکش و بسته محلول ضد عفونی کننده میان نیازمندان، اهالی مسجد طوس و مدافعان سلامت توزیع کرده است.

امام جماعت مسجد طوس افزود: کانون فرهنگی هنری انیس النفوس همچنین در تهیه و توزیع بسته های معیشتی در طی دوره کرونا بسیار فعال بوده است و همسو با رزمایش مواسات و همدلی که مقام معظم رهبری مطرح کردند، در توزیع 80 بسته ارزاق میان نیازمندان در آستانه سال 1400 با خیریه و بسیج مسجد طوس مشارکت داشت.

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری انیس النفوس ضمن آذین بندی مسجد طوس به مناسبت اعیاد شعبانیه و سال نو، این کار در محدوده این مسجد در خیابان های خراسان و ری نیز انجام داده است، گفت: این کانون با مشارکت سایر فعالان مسجد طوس جشن های شعبانیه را به مناسبت ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ولی عصر (عج) برگزار کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: مسجد طوس با همکاری مساجد واقع در خیابان خراسان همچون مساجد لرزاده و نور، مراسم تحویل سال 1400 را در بوستان کوثر واقع در این خیابان در روز شنبه از ساعت 13 تا 16 همراه با سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی و پخش کلیپ های مذهبی و توزیع شیرینی و شربت برگزار کرد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی