توزیع 500 بسته معیشتی از سوی سپاه بین نیازمندان رضوانشهر


توزیع 500 بسته معیشتی از سوی سپاه بین نیازمندان رضوانشهر

رشت- ایرنا – فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: همزمان با عید نوروز، 500 بسته معیشتی با کمک پایگاه های مقاومت بسیج و خیرین، بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار سید جلیل قاسمی، در حاشیه دیدار های نوروزی طی گفتگو با خبرنگار ایرنا در رضوانشهر افزود: همزمان با آغاز سال نو و عید نوروز، با کمک پایگاه های مقاومت بسیج و جمعی از خیرین این شهرستان تعداد ۵۰۰ بسته حمایتی معیشتی جهت کمک مومنانه و عیدانه، با هدف کمک به سفره نیازمندان در سطح روستا ها و مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر توزیع شد.

وی ضمن اعلام ارزش ریالی هر بسته به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان گفت: تصمیم داریم این روند کمک های مومنانه را تا نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج) همچنان ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر، کمک به نیازمندان را از اصول مورد تاکید دین مبین اسلام دانست و افزود: طی سال گذشته حدود ۷ هزار بسته معیشتی به ارزش سبد ۲۵۰ هزار تومان بین نیاز مندان و جمعیت هدف در سطح این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار قاسمی همچنین به دیدار های انجام شده با خانواده های معظم شهدا در سطح شهرستان رضوانشهر اشاره کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ مورد دیدار از سوی پایگاه های مقاومت بسیج، با این عزیزان انجام شد و در ایام تعطیلات نوروزی امسال هم ۱۰ مورد دیدار با خانواده های معظم شهدا در سطح مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر صورت گرفته است.

درپی بیانات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی به منظور کمک به آسیب ‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در استانهای مختلف کشور آغاز شد که بر اساس آن جمع ‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

طرح شهید سلیمانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی ‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌ نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور به مرحله اجرا گذاشته شد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۲ بخش و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا