رییس بسیج رسانه خراسان رضوی: بیماران کرونایی اصحاب رسانه حمایت می‌شوند


رییس بسیج رسانه خراسان رضوی: بیماران کرونایی اصحاب رسانه حمایت می‌شوند

مشهد- ایرنا- رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: بیماران کرونایی اصحاب رسانه توسط گروه جهادی شهدای رسانه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی حمایت می‌شوند.

عباس محمدیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی آمادگی دارد خدمات خاص مورد نیاز بیماران کرونایی اصحاب رسانه را به عنوان یک وظیفه انسانی ارائه دهد.

وی ادامه داد: بر همین اساس گروه جهادی شهدای رسانه سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به مناسبت سال جدید و اعیاد شعبانیه و در راستای انجام رسالت اجتماعی خویش، طرح امداد رسانی به بیماران کرونایی اصحاب رسانه یا خانواده های آنها که نیازمند کمکهای بهداشتی و خدماتی در قالب طرح شهید سلیمانی باشند را ارائه می دهد.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان این که این طرح تا زمان از بین رفتن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۰۵۷۲۵۳۲۷ تماس برقرار کرده تا از این خدمات به صورت رایگان بهره مند شوند.

محمدیان افزود: در سال گذشته 11 نفر از اصحاب رسانه و خانواده آنها درگیر بیماری کووید ۱۹ شدند.

طبق گزارش سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون یک میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز منتهی به ظهر دیروز چهارشنبه شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۴۵ تن رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر