آیت‌الله سبحانی: مسئولان کشور گرانی‌ها را مهار کنند


آیت‌الله سبحانی: مسئولان کشور گرانی‌ها را مهار کنند

قم - ایرنا - آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با اشاره به گرانی برخی کالاها و اجناس گفت: باید همه مسئولان کشور دست‌به‌دست هم بدهند و گرانی را مهار و قیمت‌ها را تثبیت کنند.

به گزارش روز پنجشنبه مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید در دیدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو، اظهارداشت: امنیت مملکت براساس توجه حضرت ولیعصر (عج) و زحمت‌های سربازان جان برکف نیروی انتظامی است و خداوند شما را در این راه موفق و موفق بدارد.

وی در ادامه با اشاره به گرانی برخی کالاها تصریح کرد: باید همه مسئولان دست به دست هم بدهند و گرانی را مهار و قیمت ها را تثبیت کنند.

آیت الله سبحانی گفت: البته این به آن معنا نیست که مسئولان کار نمی کنند، دولت تلاش خود را می کند اما باید قیمت ها تثبیت و وحدت رویه در کارها وجود داشته باشد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: امنیت بزرگترین نعمت است، باید کوشش کنید کارخانه های مولد، تعطیل نشود و دستگاه قضایی نیز به این موضوع اهتمام داشته باشد.

سردار حسین اشتری نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از ماموریت های نیروی انتظامی از آغاز شیوع کرونا و همچنین ایام نوروز ارائه کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در سفر نوروزی به قم ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (س) با شماری از علما و مراجع دیدار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خانم بازیگر نقش سلطان بانو بعد از گذشت 40 سال / چقدر تغییر؟!