ناجا یک نیروی جوان و با افتخار است


ناجا یک نیروی جوان و با افتخار است

نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: نیروی انتظامی، یک نیروی جوان، ارزشمند و با افتخار است چراکه از عمر مناسب این نیروی در نظام جمهوری اسلامی ایران گذشته است و روز به روز بر عزت، اقتدار و احترام مردم به این نیرو افزوده می‌شود.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز عنوان کرد: امیدواریم در این مناسبت‌های ویژه بیشتر مورد لطف و عنایت اهل بیت علیهم‌السلام قرار گیریم.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به استفاده از ظرفیت جوانان اظهار کرد: وقتی که صحبت از دولت و نیروی جوان می‌شود به این معنا نیست که افراد با تجربه کنار گذاشته شوند بلکه منظور این است که جسم و فکر جوان باشد هر چند جوانان هم باید از ظرفیت افراد با تجربه بهره‌مند شوند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: جوانان این مجموعه اگر با افراد با تجربه مشورت کنند درحقیقت از سرمایه‌های گران‌بها استفاده کرده‌اند.

آیت الله سعیدی گفت: نیروی انتظامی، یک نیروی جوان، ارزشمند و با افتخار است چراکه از عمر مناسب این نیروی در نظام جمهوری اسلامی ایران گذشته است و روز به روز بر عزت، اقتدار و احترام مردم به این نیرو افزوده می‌شود که این هم از نعمت‌های الهی است که جای شکر و قدردانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در عرصه مقابله با کرونا خوش درخشید، عنوان کرد: پلیس برای کشور ما یک ذخیره و گنج است که باید به شیوه مطلوب به آن توجه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم، دستاوردهای امروز نیروی انتظامی را مدیون هدایت‌ها و حمایت‌های رهبری دانست و مطرح کرد: نیروی انتظامی با رشادت‌هایی که داشته، در سال گذشته خدمات بسیاری را به مردم ارائه کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی