فرهادی: امیدوارم در لیگ‌های آینده کاراته شاهد حضور پُر تعداد بازیکنان بزرگسال نباشیم


فرهادی: امیدوارم در لیگ‌های آینده کاراته شاهد حضور پُر تعداد بازیکنان بزرگسال نباشیم

مربی تیم کاراته دال کرمانشاه گفت: تصمیم جدید سازمان لیگ کاراته مبنی بر حضور پر تعداد بازیکنان بزرگسال در تیم‌های لیگ برتری شایسته نیست.


مربی تیم کاراته دال کرمانشاه گفت: تصمیم جدید سازمان لیگ کاراته مبنی بر حضور پر تعداد بازیکنان بزرگسال در تیم‌های لیگ برتری شایسته نیست.

حمیدرضا فرهادی مربی تیم کاراته دال کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر کاراته آقایان بیان کرد: لیگ امسال از لحاظ کیفی سطح خیلی بالایی داشت و نزدیک به ۸ سال است که در سوپر لیگ فعالیت دارم و پارسال با تیم ایران مال قهرمان مسابقات شدم. هیچ سالی ندیدم مسابقات با این کیفیت در سطح لیگ برتر برگزار شود. همه تیم‌ها سرسخت و مشتاق بودند و ما هم در تیم دال کرمانشاه که همه بازیکنانمان بومی هستند در لیگ برتر امسال شرکت کردیم.

فرهادی ادامه داد: امسال عنوان سومی مشترک را به دست آوردیم در بخش کومیته همه تیم‌ها را شکست دادیم، اما در کاتا به تیم صنعت مس باختیم و سوم شدیم. از سازمان لیگ کاراته هم سپاسگزارم چرا که مسابقات را به خوبی برگزار کرد. من همچنین امسال در مسابقات سوپر لیگ در تیم آوای رزم حضور دارم و در صورتی که پاس را شکست بدهیم و به عنوان تیم اول صعود می کنیم.

مربی تیم دال کرمانشاه ضمن گلایه از حضور پُر تعداد بازیکنان بزرگسال در لیگ برتر کاراته اظهار کرد: وقتی مسابقات لیگ برتر برای رده زیر ۲۱ سال است یعنی بازیکنان جوان باید با حریفان هم سن و سال خود به روی تاتامی بروند. سازمان لیگ کاراته بندی به آیین نامه مسابقات اضافه کرد که البته اطلاع نداشتیم که این ایراد بر ما وارد است، اما وقتی کاتای تیم‌های لیگ برتری در بخش تیمی همگی از بازیکنان باتجربه تشکیل می‌شود، روی عملکرد بازیکنان جوان تاثیر خواهد گذاشت.

او افزود: طبق بند جدید در بخش کاتا ۳ نفر بزرگسال می‌توانند حضور پیدا کنند و تیم‌ها هر کدام، یک بازیکن بزرگسال در بخش کومیته در اختیار دارند. به نظر من درست نیست و تیم‌ها با این شیوه ضرر می‌کنند و بهتر است اگر از بازیکن بزرگسال استفاده می‌شود، تعدادش در بخش کاتای انفرادی و کومیته به عدد ۱ برسد.

فرهادی گفت: از بازیکنان تیم خودمان تشکر می‌کنم مخصوصا از سامان و احسان حیدری به عنوان مربی دال کرمانشاه تشکر ویژه دارم چرا که آن‌ها زحمات زیادی را در این مدت زمان کشیدند.

بیشتر بخوانید

آزار و اذیت المپین کاراته ژاپن توسط سرمربی سابق تیم ملی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی