مهاجم مطرح لژیونر بالاخره در تمرین تیم ملی دیده شد + سند


مهاجم مطرح لژیونر بالاخره در تمرین تیم ملی دیده شد + سند

علی قلی زاده ، مهاجم تیم شارلروا بلژیک ، که چند روزی موفق به حضور در تمرینات تیم ملی نشده بود ، بالاخره به تمرینات تیم ملی اضافه شد. نوشته مهاجم مطرح لژیونر بالاخره در تمرین تیم ملی دیده شد + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهاجم مطرح لژیونر بالاخره در تمرین تیم ملی دیده شد + سند

آفتابی شدن علی قلی زاده در تمرین تیم ملی
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۰
مهاجم مطرح لژیونر بالاخره در تمرین تیم ملی دیده شد + سند

علی قلی زاده ، مهاجم تیم شارلروا بلژیک ، که چند روزی موفق به حضور در تمرینات تیم ملی نشده بود ، بالاخره به تمرینات تیم ملی اضافه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روز پیش بود که تمرینات تیم فوتبال شالروآ به دلیل ابتلای برخی بازیکنان این تیم به ویروس کرونا برای مدتی تعطیل شد و کاوه رضایی مهاجم ایرانی این تیم نیز یکی از مبتلایان بود تا فرصت حضور در اردوی فروردین ماه تیم ملی را از دست بدست آورد اما علی قلی زاده به تیم ملی دعوت شد.

علی قلی زاده دیگر بازیکن ایرانی شالروآ نیز در لیست اسکوچیچ حضور داشت و به دلیل محدودیت های کشور بلژیک و همینطور ابتلای همسرش به ویروس کرونا که او هم بازیکنان تیم فوتبال بانوان شالروآ محسبو می شود، با تاخیر درنهایت امروز در تمرین تیم ملی دیده شد تا اولین جلسه تمرینی خود را پشت سر بگذارد.

تمرین نوبت عصر تیم ملی با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد و حالا اسکوچیچ نفرات خود را به صورت کامل برای دیدار دوستانه برابر سوریه در تاریخ ۱۰ فروردین ماه در اختیار دارد.

مهاجم مطرح لژیونر بالاخره در تمرین تیم ملی دیده شد + سند مهاجم مطرح لژیونر بالاخره در تمرین تیم ملی دیده شد + سند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر