درگ پورشه تایکان و سریع‌ترین کوروت C8 دنیا


درگ پورشه تایکان و سریع‌ترین کوروت C8 دنیا

احتمالاً با امیلیا هارتفورد که مالک سریع‌ترین شورولت کوروت C8 دنیاست آشنا هستید. او قبلاً با کوروت توئین توربوی خود توانسته مسافت 400 متر را در 9.41 ثانیه طی کند. دست‌اندرکاران کانال هونیگان او را دعوت کرده‌اند تا مسابقه درگی بین خودروی خود و پورشه تایکان توربوی استاندارد برگزار کند. کوروت در روی کاغذ مزیت‌های … The post درگ پورشه تایکان و...

احتمالاً با امیلیا هارتفورد که مالک سریع‌ترین شورولت کوروت C8 دنیاست آشنا هستید. او قبلاً با کوروت توئین توربوی خود توانسته مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۴۱ ثانیه طی کند. دست‌اندرکاران کانال هونیگان او را دعوت کرده‌اند تا مسابقه درگی بین خودروی خود و پورشه تایکان توربوی استاندارد برگزار کند.

درگ پورشه تایکان و سریع‌ترین کوروت C8 دنیا

کوروت در روی کاغذ مزیت‌های زیادی دارد. قدرت این خودرو نسبت به تایکان توربو ۸۰ اسب بخار بیشتر و وزنش ۷۱۳ کیلوگرم کمتر است. البته پورشه تایکان هم به مدد قوای محرکه الکتریکی و سیستم چهار چرخ محرک خود از مزیت گشتاور آنی سود می‌برد.

اولین مسابقه در مسافت ۳۰۴.۸ متری برگزار می‌شود. به نظر می‌رسد راننده پورشه در آغاز پیش می‌افتد اما کلیت مسابقه جالب است. تایکان با فاصله قابل‌توجهی جلوتر حرکت می‌کند اما در ادامه این کوروت است که آب رفته را به جوی بازمی‌گرداند. نهایتاً این پورشه است که با اختلاف اندکی زودتر به خط پایان می‌رسد.

درگ پورشه تایکان و سریع‌ترین کوروت C8 دنیا

مسابقه دوم در مسافت ۴۵۷.۲ متری برگزار می‌شود و آغاز این مسابقه نیز مشابه درگ اول است زیرا تایکان کمی جلوتر حرکت می‌کند. بازهم کوروت به مدد قدرت بیشتر خود فاصله را جبران می‌کند و در نهایت از تایکان پیشی می‌گیرد.

درگ پورشه تایکان و سریع‌ترین کوروت C8 دنیا

از آنجایی که هر خودرو پیروز یک درگ بوده رانندگان تصمیم می‌گیرند تا مسابقه نهایی را در مسافت ۳۰۴.۸ متری برگزار کنند. همان داستان قبلی تکرار شده و تایکان در ابتدا جلو افتاده و سپس کوروت به رقیب می‌رسد هرچند در نهایت این کوروت تیون شده است که با فاصله بسیار کمی زودتر به خط پایان می‌رسد.

درگ پورشه تایکان و سریع‌ترین کوروت C8 دنیا

در کل این مسابقه‌ها جذاب بوده‌اند. تایکان توربو به‌صورت صفرکیلومتر در دسترس عموم بوده اما کوروت هارتفورد تغییرات گسترده‌ای را در بخش‌هایی همچون پیشرانه و گیربکس تجربه کرده تا بتواند با پورشه به رقابت بپردازد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران