ارلینگ هالند؛ میراث دار وایکینگ ها


ارلینگ هالند؛ میراث دار وایکینگ ها

جنگندگی و شکست ناپذیری ویژگی بارز وایکینگ هاست و ارلینگ هالند میراث دار آن

اختصاصی طرفداری| چندین قرن پیش کینگ الا، پادشاه بخشی از بریتانیا در وصف رگنار لاثبروک، پادشاه مقتدر وایکینگ های نروژی از لقب هیولا استفاده کرد و حالا هواداران فوتبال با یک هیولای نروژی دیگر روبرو هستند و این هیولا بر خلاف رگنار، ماجراجویی خود را در مستطیل سبز و نه در دریا آغاز کرده است.

ارلینگ براوت هالند، مهاجم ۲۰ ساله و ۱۹۴ سانتی متری دورتموند این روزها یکی از گزینه های جذاب نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا محسوب می شود و اکثر تیم های بزرگ اروپا مانند بارسلونا، رئال مادرید، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، چلسی، بایرن مونیخ و... خواهان او هستند.

در قرارداد هالند با دورتموند یک بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی دیده می شود که در ژوئن ۲۰۲۲ قابل فعال شدن است اما تیم های خواهان هالند قصد جذب او در تابستان ۲۰۲۱ را دارند و مدیران دورتموند قیمت ۱۸۰ میلیون یورویی بر روی هالند گذاشته اند که در شرایط کرونایی فعلی جهان پرداخت همچین رقمی حتی از سوی تیم هایی مثل منچسترسیتی هم غیرممکن است.

ارلینگ هالند؛ میراث دار وایکینگ هاویژگی های فنی ارلینگ هالند

هالند در این فصل در تمامی رقابت های باشگاهی و در ۳۳ بازی موفق به ثبت ۳۶ گل و ۷ پاس گل شده است. میانگین گلزنی او هر ۷۵ دقیقه است و او موفق به ثبت ۱.۰۹ گل در هر بازی شده است.

آمار هالند به طور میانگین در هر بازی ۲۵ لمس توپ، ۱ پاس کلیدی، ۴ خلق موقعیت خطرناک، ۷۰ درصد دقت پاس، ۱ دریبل موفق و ۴۷ درصد موفقیت در دوئل های هوایی است.

ارلینگ هالند؛ میراث دار وایکینگ هانقشه حرارتی هالند در فصل جاری

از نقاط قوت فنی هالند می توان به سرعت، چارچوب شناسی، قرار گرفتن در فضاهای خالی و پرش های بلند اشاره کرد و نقاط ضعف او دقت پایین پاس و دریبلینگ ضعیف است.

شروع دوران حرفه ای هالند در سال ۲۰۱۵ و در باشگاه برایان نروژ است، او در سال ۲۰۱۷ با مبلغ انتقال ۱۰۰ هزار یورو به باشگاه مولده نروژ پیوست و درست ۲ سال بعد و در سال ۲۰۱۹ با مبلغ انتقال ۴ میلیون یورو به باشگاه سالزبورگ اتریش نقل مکان کرد.

درخشش های هالند در لباس سالزبورگ از چشم بزرگان اروپا دور نماند و در نهایت دورتموند توانست از رقبای خود پیشی بگیرد و در سال ۲۰۲۰ با مبلغ انتقال ۲۰ میلیون یورو او را به سیگنال ایدونا پارک منتقل کند.

ارلینگ هالند؛ میراث دار وایکینگ هانمودار رشد قیمت هالند

ارلینگ هالند در سال ۲۰۲۰ موفق به دریافت جایزه پسرطلایی اروپا شد.

در فصل جاری نیز هالند بازی های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است و به همین واسطه دورتموند در جدول بوندسلیگا در رتبه پنجم و در لیگ قهرمانان اروپا نیز در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف منچسترسیتی می رود و در صورت پشت سر گذاشتن تیم پپ می تواند به مصاف برنده بایرن مونیخ و پاریس سن ژرمن برود.

هالند در این فصل از سوی سایت سوفااسکور موفق به کسب نمره ۷.۶۱ شده است.

ارلینگ هالند؛ میراث دار وایکینگ هانمرات هالند در دیدار های اخیر دورتموند

در آخر باید دید هالند در تابستان پیش رو لباس تیم دیگری را به تن خواهد کرد یا یک فصل دیگر نیز با دورتموند ادامه خواهد داد اما آنچه که از شواهد پیداست به زودی هیولای نروژی را در لباس تیم دیگری خواهیم دید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !