سه هزار و 984 مسافر نوروزی در لرستان اقامت داشتند


سه هزار و 984 مسافر نوروزی در لرستان اقامت داشتند

خرم‌آباد - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون سه هزار و 984 مسافر نوروزی در این استان اقامت داشتند.

اسکندر فلاح وند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقامت مسافران نوروزی فقط در مراکز دارای مجوز و مورد تایید میراث فرهنگی امکان پذیر است.

وی افزود: در این راستا تاکنون۲ هزار و ۱۴۶مسافر نوروزی در هتل،۶۴۰ نفر در اقامگاه‌های بوم گردی، در مراکز گردشگری و مهمانپذیرهای استان یک هزار و ۱۹۸نفر اقامت داشتند.

فلاح وند با بیان اینکه در روزششم فروردین ماه جاری ۶۰۶ نفر در استان اقامت داشتند، ادامه داد: از این مجموع ۲۹۲ نفر در هتل، ۱۲۸ نفر در مهمانپذیر و۱۱۶نفر در اقامتگاههای بوم گردی و مجتمع های بین راهی ۷۰ نفر اقامت داشتند.

وی اظهار داشت: ۲۶ هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۱۱ مهمانپذیر و هفت اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۲هزار و ۲۸۵ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در لرستان تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۸۰ تخت کف خواب است و علاوه بر این پنج مجتمع گردشگری نیز در سطح استان لرستان پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل های ستاد کرونا مسافرت به تمام شهرستان های آبی و زرد بلامانع و مسافرت به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع شده است، اظهار داشت: در استان لرستان سه شهرستان بروجرد ، دورود و پلدختر نارنجی هستند و مسافران نباید به این سه شهر مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس