طرز تهیه ساندویچ بوقلمون با سس انبه بسیار لذیذ و خوشمزه


در تهیه این ساندویچ بوقلمون با سس انبه با جایگزین کردن کره یا سس مایونز به وسیله‌ی سس شیرین و تند چاتنی انبه یا همان چاشنی انبه، آن... نوشته طرز تهیه ساندویچ بوقلمون با سس انبه بسیار لذیذ و خوشمزه اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

در تهیه این ساندویچ بوقلمون با سس انبه با جایگزین کردن کره یا سس مایونز به وسیله‌ی سس شیرین و تند چاتنی انبه یا همان چاشنی انبه، آن را سالم‌تر و لذیذتر کنید. برای تهیه‌ی یک اسنک ساده یا یک شام سبک، مواد را داخل یک نان تورتیلا بپیچید.

طرز تهیه ساندویچ بوقلمون با سس انبه بسیار لذیذ و خوشمزه

سطح دشواری:‌ آسان
مجموع زمان مورد نیاز:‌ ۵ دقیقه
برای مصرف ۱ نفر

مواد مورد نیاز

الف. ۱ عدد نان تورتیلا با گندم کامل
ب. یک‌چهارم قاشق چای خوری چاتنی انبه (طرز تهیه‌ی آن را توضیح خواهیم داد.)
پ. یک‌چهارم قاشق چای خوری ادویه‌ی مدیترانه‌ای (ترکیبی از ارگانو، سیر خرد شده، رزماری، آویشن، زیتون و لیموی خرد شده)
ت. ۴ برش گوشت پخته شده‌ی بوقلمون (به وسیله‌ی فر)
ث. یک‌چهارم فنجان برگ تازه‌ی اسفناج
ج. ۱ برش از پنیر فتا

دستورالعمل

الف. برای تهیه‌ی چاتنی انبه به ۱ عدد انبه، ۱ قاشق غذاخوری روغن، ۲ فنجان شکر، ۲ قاشق غذاخوری زنجبیل تازه، ۲ حبه سیر، ۱ عدد فلفل قرمز، ۱ قاشق چای خوری تخم رازیانه، ۱ قاشق چای خوری تخم گشنیز، نصف قاشق چای خوری پودر زیره سبز، ۱ فنجان سرکه سفید، و یک‌چهارم قاشق چای خوری زردچوبه، پودر هل، میخک، دارچین، و نمک نیاز داریم.

روغن را داخل یک تابه گرم کنید. ابتدا زنجبیل، سیر، و فلفل را داخل تابه تفت دهید و سپس تمام ادویه را به همراه تخم گشنیز و رازیانه به تابه اضافه کنید. اکنون، انبه، شکر، نمک، و سرکه را نیز اضافه کنید و اجازه دهید تا حرارت بالا به جوش بیایند – مواد را دائما به هم بزنید. در نهایت، شعله را کم کنید و اجازه دهید مواد یک ساعت به آرامی بپزند. بگذارید چاتنی خنک شود.

ب. چاتنی انبه را روی نان تورتیلا بمالید و ادویه‌ی مدیترانه‌ای را نیز روی آن بپاشید. گوشت بوقلمون، اسفناج، و پنیر را نیز روی آن‌ها بگذارید.

پ. نان تورتیلا را بپیچید و ساندویچ‌تان را فورا نوش جان کنید یا آن را داخل یک کیسه‌ی پلاستیکی قرار دهید و اجازه دهید مدتی در یخچال بماند.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – امیر رضا مصطفایی

منبع: cookingchanneltv

طرز تهیه ساندویچ بوقلمون با سس انبه بسیار لذیذ و خوشمزه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها