6 هزارتن کالای اساسی در استان سمنان توزیع شد


6 هزارتن کالای اساسی در استان سمنان توزیع شد

سمنان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بیش از 6 هزار تن کالاهای اساسی زمستان 99 به منظور رفع هر گونه کمبود نیازهای معیشتی مردم استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، علی تشنه دل روز شنبه به رسانه ها افزود: در سه ماه پایانی سال ۹۹ و به منظور تنظیم و مدیریت بازار به ویژه ایام پایانی سال و نوروز، حدود ۶ هزار و ۴۵۰ تن انواع کالاهای اساسی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی در استان توزیع شد.

وی با اشاره به گستردگی تقاضای کالاهای اساسی در آستانه استقبال از نوروز خاطر نشان کرد: به منظور پاسخگویی به تقاضای شهروندان استان سمنان، ۸۶۸ تن روغن مایع و ۳۰۶ تن روغن جامد در بخش عرضه کالا توزیع شد.

وی با توجه به توزیع گسترده کالاهای طرح تنظیم بازار در استان اظهار داشت: از ابتدای دی تا پایان اسفند۹۹ به میزان ۱۶۸ تن برنج و ۲۵۴ تن شکر با هدف رفع نیاز هم استانی ها به کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای و عرضه کالاهای اساسی توزیع شد.

تشنه دل افزود: در این مدت ، ۸ تن گوشت مرغ منجمد ، ۲هزار و ۶۹۰ تن گوشت مرغ گرم و ۲ هزار و ۱۵۰ تن تخم مرغ با قیمت مصرف کننده مصوب در استان توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: از اوایل اسفند ۹۹ برنامه تنظیم بازار در سطح استان آغاز شد که کماکان نیز ادامه دارد و در بخش تامین و توزیع اقلام ضروری مردم اقدامات خوبی صورت پذیرفت که البته بخشی از آن با وجود اتفاقات مربوط به شیوع کرونا تعدیل یا حذف شد که یکی از این برنامه ها برگزاری نمایشگاه های بهاره بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس