رویداد ساعت زمین در بوشهر اجرا می‌شود


رویداد ساعت زمین در بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- ایرنا- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با پیوستن برخی از ادارات و شهرداری‌های این استان به رویداد ساعت زمین روشنایی این مراکز امشب به مدت یک ساعت خاموش می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرهاد قلی نژاد روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در برنامه‌ریزی گسترده‌ای که با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست انجام شد برای اجرای این برنامه نمادین در هفتم فروردین از ساعت ۲۰:۳۰ به مدت یک ساعت از همه شهروندان و سازمان‌ها و ادارت در استان بوشهر دعوت شد تا به این رویداد جهانی بپیوندند.

وی بیان کرد: از همین رو اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، شهرداری‌های بوشهر، چغادک و خارگ به رویداد ساعت زمین پیوستند.

قلی نژاد ادامه داد: با پیوستن آنها ساختمان شهرداری بوشهر، میدان اصلی چغادک و بخشی از روشنایی جزیره خارگ، برج بندر بوشهر و ورودی‌های اداره بنادر نیز در این رویداد خاموش می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: رویداد ساعت زمین تاکیدکننده و یادآور احترام به تنها سیاره قابل زیستن و احترام به اصول محیط زیستی است.

وی بیان کرد: رویداد ساعت زمین می‌خواهد یادآوری کند که انسان‌ها باید زمین، خاک، آب و هوا را به عنوان منابع زیستی، حفاظت کنند زیرا این منابع محدود و البته لازمه حیات و زندگانی هستند.

قلی نژاد ادامه داد: امروزه زمین به عنوان مادر حیات انسان با آلودگی‌های فراوان و بحران‌های محیط زیستی مواجه است و اگر درمانی برای زخم‌های زیست محیطی آن انجام نگیرد حیات زمین و سپس حیات ما انسان‌ها و همه موجودات زنده به خطر خواهد افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه