اتفاق عجیب در تمرین تیم ملی ؛ ستاره پرسپولیسی کتک خورد


اتفاق عجیب در تمرین تیم ملی ؛ ستاره پرسپولیسی کتک خورد

در بخشی از تمرین امروز تیم ملی ، شجاع خلیل زاده توپ را به زمین انداخت و بازیکنان تیم ملی هم به خاطر این اتفاق او را کتک زدند. نوشته اتفاق عجیب در تمرین تیم ملی ؛ ستاره پرسپولیسی کتک خورد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتفاق عجیب در تمرین تیم ملی ؛ ستاره پرسپولیسی کتک خورد

کتک خوردن شجاع خلیل زاده در تمرین تیم ملی به خاطر زمین انداختن توپ
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵
اتفاق عجیب در تمرین تیم ملی ؛ ستاره پرسپولیسی کتک خورد

در بخشی از تمرین امروز تیم ملی ، شجاع خلیل زاده توپ را به زمین انداخت و بازیکنان تیم ملی هم به خاطر این اتفاق او را کتک زدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز ساعت ۱۷:۳۰ در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد که یک مهمان ویژه داشت.

در نخستین دقایق این تمرین، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال به همراه تعدادی از اعضای هیات رئیسه و مدیران اینفدراسیون در محل تمرین حاضر شدند و رییس جدید فدراسیون برای دقایقی در جمع بازیکنان صحبت کرد.

حضور حدود ۱۵ نفر در کنار عزیزی خادم در دیدار از تمرین تیم ملی، سوژه خبرنگاران و اهالی رسانه بود که افراد مانند منصورقنبرزاده، حمیدرضا مهرعلی، دکتر نوروزی (معاون پزشکی سابق استقلال)، میرشاد ماجدی و … او را همراهی می‌کردند.

پیش از آغاز تمرین نوراللهی، طارمی، آزمون، انصاری‌فرد و شجاع خلیل‌زاده در حال گرم کردن بودند که توپ توسط شجاع خلیل‌زاده زمین خورد و سایر بازیکنان او را زیر کتک و لگد خود گرفتند.

در ادامه بازیکنان دور اسکوچیچ گرد هم آمدند و سرمربی کروات ایران پیش از شروع تمرین سخنرانی کرد.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی به طور جداگانه با مربی دروازه‌بان‌ها تمرین می‌کرد و در بخش دیگر زمین، نیازمند و لک به گرم کردن همدیگر پرداختند.

دستیار بدنساز و اسپانیایی اسکوچیچ وظیفه تمرین دادن و گرم کردن بازیکنان را بر عهده داشت اما در ادامه دستیار کروات اسکوچیچ که‌ به عنوان مربی تمرین دهنده به تیم ملی ملحق شده، مسئولیت تمرین را بر عهده گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی