ورود مسافران نوروزی به کرمانشاه 50درصد افزایش یافته ‌است


ورود مسافران نوروزی به کرمانشاه 50درصد افزایش یافته ‌است

کرمانشاه- ایرنا - مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه مسوولان بارها خواستار ممنوعیت سفر به استان در ایام نوروز شده‌اند، از افزایش 50 درصدی مسافران نوروزی در هفته اول از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری کرمانشاه خبر داد.

«غلام شهبازی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روزهای اخیر در استان افزایش یافته است، افزود: در راستای پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توسط مسافران نوروزی؛ این سازمان بنا بر مسوولیت اجتماعی و حفظ سلامت عمومی جامعه، عملیات ضدعفونی و گندزدایی را با اهتمام ویژه ای در پایانه‌های مسافربری، رانندگان و مسافران در دستور کار قرار داده ‌است.

او از همشهریان خواست سفر غیر ضروری خود را لغو کنند و اضافه کرد: متاسفانه برخلاف توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا استان مبنی بر مسافرت نکردن شهروندان در این ایام، شاهد حضور مسافران زیادی هستیم که با توجه به سرعت بالای انتشار ویروس کرونا جدید این امر می تواند خطر جدی برای جان شهروندان باشد.

وی اظهار داشت: در هفته اول سال جاری حدود ۱۳ هزارو ۵۰۰ نفر مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری کرمانشاه جابه‌جا شده است.

شهر کرمانشاه دارای ۲ پایانه مسافربری شهید کاویانی و راه کربلا است.

هم اکنون حدود ۱۰ هزار دستگاه تاکسی در شهر یک میلیون نفری کرمانشاه فعال است.

۱۱۸ بیمار جدید کووید ۱۹ در استان کرمانشاه شناسایی شدند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۰ بیمار بستری و ۹۸ نفر سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته ۲۱ نفر کاهش یافته است.

«مهدی محمدی» افزود: هم‌اکنون ۲۰۷ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۹ نفر کاهش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱ مورد بیمار با علایم کووید ۱۹ بستری و ۶۹ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی استان کرمانشاه ترخیص شدند.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته یک نفر در اثر ابتلا قطعی به کرونا در استان فوت کرد و تعداد جانباختگان به هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟