عضو شورای اسلامی شهر سقز با اتهام فساد مالی دستگیر شد


عضو شورای اسلامی شهر سقز با اتهام فساد مالی دستگیر شد

سنندج - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب سقز گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی این شهر با اتهام فساد اداری و مالی توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شد.

علیرضا رضاپور شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای مبارزه با فساد مالی، اداری و اقتصادی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سقز با اتهام فساد مالی توسط دستگاه امینتی و قضایی دستگیر و بازداشت شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد اداری، مالی و اقتصادی در دستور کار مراجع قضایی است، افزود: در طول یک سال گذشته چندین نفر را به اتهام فساد مالی و اداری و اقتصادی در این شهرستان دستگیر شدند و این رویه (مبارزه با فساد) تداوم خواهد داشت.

تعداد دستگیری ها مرتبط با مسایل مختلف اقتصادی و اداری در سقز در چند ماه اخیر تاکنون به حدود ۲۰ نفر رسیده که تعدادی با وثیقه آزاد و بیش از ۱۰ نفر هنوز در زندان هستند.

تاکنون در شهرستان سقز چندین مسوول همچون سرپرست اسبق شهرداری سقز، رییس سابق شورای اسلامی شهر سقز، چندین مدیر شهرداری و چند فرد دیگر به اتهام فساد اقتصادی، مالی و اداری توسط اداره اطلاعات و مراجع قضایی و نظامی شهرستان سقز بازداشت شده اند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | بمباران شدید محله شجاعیه توسط جنگنده‌های اسرائیلی