مدرسه علمیه دارالهدی قم در سال جدید طلبه می پذیرد


مدرسه علمیه دارالهدی قم در سال جدید طلبه می پذیرد

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید، حوزه علمیه دارالهدی در قم آغاز به پذیرش طلبه میکند و از نوجوانان علاقمند به فراگیری علوم دینی با در نظر گرفتن شرایط دعوت به عمل می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین «مهدی جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم گفت: مدرسه علمیه دارالهدی قم با توجه به اهمیت تحصیل و فراگیری علوم دینی و رساندن پیام اسلام به سراسر جهان در سال جدید طلبه می پذیرد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: ویژگی های این حوزه، اشراف حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر ناصری، بهره‌گیری از اساتید و مربیان تربیتی فاضل، تاکید بر انس با قرآن و محوریت آن در دروس، برنامه های بدیع آموزشی با رویکرد کاربردی در فراگیری علوم حوزوی، برنامه های متنوع فرهنگی تهذیبی است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط پذیرش این مدرسه یادآور شد: علاقمندان می بایست در پایه هشتم یا نهم آموزش و پرورش باشند، دارای معدل بالای ۱۹ در کارنامه پایانی سال گذشته باشند،در شهر مقدس قم سکونت داشته باشند، در سایت آموزش حوزه علمیه قم ثبت نام کرده باشند، در مصاحبه تشخیصی مدرسه نمره قبولی دریافت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان به ثبت نام در این مدرسه می توانند اطلاعات خود را در سایت خبری ایتا، به آدرس زیر«jafari128@» و شماره «09137858865» ارسال نمایند.

پایان پیام/694

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن