مسابقه حفظ دعای فرج ویژه کودکان برگزار می‌شود 


مسابقه حفظ دعای فرج ویژه کودکان برگزار می‌شود 

ملیحه یونس زاده گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت این روز فرخنده، برگزاری مسابقه حفظ دعای فرج و دعای سلامتی امام زمان (عج) ویژه گروه سنی 3 تا 7 است.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان، گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت این روز فرخنده، برگزاری مسابقه حفظ دعای فرج و دعای سلامتی امام زمان (عج) ویژه گروه سنی ۳ تا ۷ است.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: به همین منظور کودکان علاقمند می بایست تا جمعه فایل صوتی از قرائت این دعاها را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های نیمه شعبان، برگزاری مسابقه مجازی مهدی شناسی است که ویژه گروه های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال است و در همین راستا چندین سوال طرح شده که در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته شده است که شرکت کنندگان در این مسابقه باید پاسخ های صحیح را به صورت مجازی برای ما ارسال کنند.


یونس زاده ابراز کرد: ختم قرآن کریم و ختم صلوات یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان است به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در نیمه شعبان، انتشار کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای نیمه شعبان، ولادت امام زمان (عج)، ویژگی های منتظر واقعی، احادیث و روایات در مورد فلسفه انتظار است.


وی اضافه کرد: پخت و توزیع شله زرد نذری نیز از سایر برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان است که به کمک بانوان مسجدی عضو کانون انجام می شود.


یونس زاده اظهار کرد: آذین بندی و چراغانی مسجد و پخش مولودی از گلدسته های مسجد از دیگر ویژه برنامه هایی است که به مناسبت بزرگداشت نیمه شعبان قرار است با همت بچه های مسجدی عضو کانون اجرا شوند.


وی در خاتمه با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه، تاکید کرد: در مقابله با توطئه های دشمنان اسلام در ترویج فرقه های انحرافی و ضاله، آشنایی قشر نوجوان و جوان با مهدویت و انتظار امری ضروری و لازم است و کانون فرهنگی هنری باب الحوائج با اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان به دنبال ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی