بازگشت به کار 41 واحد تولیدی در استان زنجان


بازگشت به کار 41 واحد تولیدی در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در یک سال گذشته 41 واحد تولیدی تعطیل در زنجان احیا شد.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مهم وزارت صمت، پیگیری برای احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده است، اظهار کرد: خوشبختانه از چند سال قبل واحدی به واحدهای تعطیل شده اضافه نشده، بلکه همه تلاش مسئولان، احیای واحدهای تعطیل بود که در همین راستا در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای جهش تولید، هفت راهبرد اصلی با ۴۳ برنامه تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته، نقشه‌ راهی با تکیه بر گفت‌وگو با بخش خصوصی، ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ترسیم شد و اکنون نتایج ملموس آن در بخش تولید قابل مشاهده است، به طوری که در یک سال گذشته ۴۱ واحد تولیدی تعطیل در زنجان احیا و درباره ۹ واحد نیز توسط دستگاه قضایی اقدام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه جلسات ستاد رفع موانع تولید در محل کارخانجات و شرکت‌ها برگزار می‌شود تا مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گیرند، ادامه داد: در این زمینه از ظرفیت دستگاه قضایی نیز برای حل مشکلات شرکت‌ها استفاده می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نام‌گذاری امسال، تصریح کرد: هدف و سیاست‌گذاری که برای سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب تدوین شده، در واقع همان جهش تولیدی است که در سال گذشته تعیین شده بود ولی در سال جدید برای رسیدن به آن شعار، برنامه تدوین شده است.

فغفوری، شعار امسال را برنامه‌ای برای محقق شدن شعار جهش تولید سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: وزن مسئولیت حاکمیت در تحقق شعار امسال به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته است. در سال‌های گذشته عمده مسئولیت تحقق شعار سال از جمله افزایش تولید، بر عهده بخش خصوصی بود ولی در شعار امسال، عمده مسئولیت بر عهده بخش دولتی و حاکمیتی است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش