رقابت سریال‌های تلویزیون در شبکه یک/ سال 1401 پایتخت7 پخش می‌شود!


رقابت سریال‌های تلویزیون در شبکه یک/ سال 1401  پایتخت7  پخش می‌شود!

برنامه سریالیست شب گذشته وارد رقابت گروه چهارم شد اما در هنگامِ اعلام سریال پایتخت6 به عنوان فینالیست گروه سوم، خبری از ساخت فصل هفتم پایتخت هم داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه "سریالیست" هر شب رقابتی را میان سریال‌های تولید شده سال 1399 دارد که شب گذشته با مشخص شدن فینالیست گروه سوم وارد رقابت میان گروه چهارم یعنی سریال‌هایی همچون "نون‌خ2"، "آخر خط"، "چوب خط"، "صفر21" و "میانبر" شد.

پدرام کریمی مجری برنامه در هنگام اعلامِ فینالیست گروه سوم که مردم بیش از 66 درصد به آن سریال رأی داده‌اند، خبری هم از ساخت فصل جدید این سریال اعلام کرد. "پایتخت6" در حالی با بیش از 66 درصد رأی مردمی فینالیست گروه سوم شد که دو قسمت باقیمانده آن به تازگی ساخته و پیش از شروع پخش سریال نوروزی شبکه یک روی آنتن رفت.

مجری برنامه "سریالیست" اعلام کرد که این سریال توانسته در سایت تلوبیون 27 میلیون بازدیدکننده داشته باشد و بعد از این سریال هم، مجموعه‌هایی همچون "دادِستان"، "ایلدا"، "شرم" و "چای نت" قرار گرفتند. تاکنون در گروه‌های دیگر "بچه‌مهندس3" و سریال "از سرنوشت" فینالیست شده‌اند.

همان‌طور که سیروس مقدم در دو قسمت قبل به برنامه "سریالیست" آمد و توضیحاتی درباره دو قسمت باقیمانده "پایتخت" و اتفاقات دیگر این مجموعه تلویزیونی تأکید کرد از فصل هفتم و تولید آن هم صحبت کرد که شرایط به مراتب سخت‌تر از فصل‌های دیگر خواهد بود.

کریمی به عنوان مجری برنامه "سریالیست" شبِ گذشته به هنگام اعلام "پایتخت6" به عنوان فینالیست گروه سوم، گفت: ان‌شاءالله با قولی که از آقای سیروس مقدم گرفتیم سال 1401 "پایتخت7" را در شبکه یک سیما داشته باشیم. سریالی که مثل دیگر اتفاقات نوروزی، به سنتی تبدیل شده که مخاطب همیشه پیگیر ساخت و تولید آن بوده و هست.

** پیش از این حمید شاه‌آبادی معاون سیما در نشست خبری درباره ساخت فصل هفتم سریال پایتخت، گفته بود: تصمیم ما برای ساخت پایتخت 7 جدّی است و صحبت‌های ما انجام شده و ما فقط به خاطر اینکه عجله‌ای نداشته باشیم که به کنداکتور نوروزی برسد به همین خاطر روی کیفیت و محتوا تأکید داشتیم فیلمنامه باید نوشته شود و از این جهت پایتخت 7 را برای نوروز 1400 نداشتیم چراکه برای ما محتوا و فیلمنامه بسیار مهم است.

سریالیست در ادامه باید فینالیست و آمار گروه چهارم را اعلام کند و سپس به سراغ گروه‌های پنجم و ششم برود که سریال‌هایی همچون "خانه امن"، "نجلا"، "زمین گرم"، "روزهای ابدی"، "افسانه هزارپایان" و در گروه ششم نیز "زیرخاکی"، "باخانمان"، "بیگانه‌ای با من است"، "جلال2" و "پدر پسری" با هم به رقابت می‌پردازند.

این برنامه هر شب میهمانانی دارد که شب گذشته محمود جعفری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که در سریال "چوب خط" و "میانبر" به ایفای نقش پرداخت و همچنین یزدان فتوحی کارگردان "میانبر" به عنوان میهمان در "سریالیست" حاضر شدند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته