آزادی 313 زندانی در استان فارس در طرح «سردار شهید سلیمانی»


آزادی 313 زندانی در استان فارس در طرح «سردار شهید سلیمانی»

ابراهیمی گفت: 313 زندانی در استان فارس در طرح «سردار شهید سلیمانی» آزاد شدند و 478 زندانی جرائم غیرعمد نیز توسط ستاد دیه از زندان های استان فارس آزاد شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (یکشنبه 8 فروردین) در جلسه شورای راهبری طرح «شهید لاجوردی» در زندان های استان فارس گفت: با همکاری بسیج حقوقدانان، جامعه پزشکی و سپاه فجر فارس شاهد انجام اقدامات گروه های جهادی و مردمی مطلوبی در زندان های استان بوده ایم.

مدیر کل زندان های فارس ادامه داد: با حضور 131 گروه های جهادی شامل پزشکان، دندانپزشکان، هنرمندان، روحانیون و گروه های خیرین در زندان های استان فارس در سال 99 خدمات قابل توجه در حوزه های مختلف ارائه شد.

وی با ابراز خرسندی از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان در طرح «سردار شهید سلیمانی» بیان کرد: 313 زندانی در این طرح آزاد شدند و از ورود 130 نفر به زندان نیز جلوگیری شد و 478 زندانی جرائم غیرعمد نیز توسط ستاد دیه از زندان های استان فارس آزاد شده اند.

مدیرکل زندان های فارس با تشکر از مشارکت خیران گفت: با مشارکت خیرین و گروه های جهادی، 801 زندانیان جرایم عمد استان آزاد شدند که این زندانیان به علت رد مال یا دیه در زندان بودند و حبس آنها در سال های گذشته به پایان رسیده بود.

ابراهیمی ادامه داد: هفت هزار بسته معیشتی و نوشت افزار و بسته های بهداشتی توسط خیران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و انجمن حمایت از زندانیان در فارس بین خانواده زندانیان توزیع شد و با همت خیرین، چهار هزار و 100جلد کتاب و قرآن و 90عدد قلم قرآنی به کتابخانه زندان های فارس اهدا شد.

وی با تاکید بر توانمندسازی و اشتغال به کار زندانیان اعلام کرد: 54 درصد زندانیان استان فارس در کارگاه های درون و بیرون زندان های استان مشغول به کار شده اند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط