رودخانه برنطین جان پسر بچه 12 ساله را گرفت


رودخانه برنطین جان پسر بچه 12 ساله را گرفت

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: پسر بچه 12 ساله اهل بردسیر در رودخانه روستای برنطین شهرستان رودان غرق از جان خود را دست داد.

مختار سلحشور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پسر بچه به همراه خانواده اش مهمان یکی از اهالی این روستا بود که روز گذشته در رودخانه دچار حادثه می‌شود.

وی ادامه داد: افراد محلی این پسر بچه را از رودخانه خارج کرده و به درمانگاه روستا می‌رسانند و تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی نتیجه باقی می‌ماند و براثر غرق شدن جان یک انسان از دست می‌رود.

وی اضافه کرد: هرمزگان دارای آبگیرها، برکه ها و رودخانه های فصلی و دایمی فراوانی است که یک لحظه غفلت به همراه بی اطلاعی از وضعیت منطقه می‌تواند منجر به حادثه شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان بیان داشت: سه نفر از ابتدای سال جاری تا کنون جان خود را در رودخانه‌های این استان از دست داده‌اند و خانواده‌هایی که برای شادی و تازه کردن حال و هوای خود به این استان سفر کرده بودند به سادگی و با یک غفلت داغدار شدند.

وی افزود: از دست رفتن جان حتی یک انسان و حتی آسیب دیدن یک فرد بسیار غم انگیز و مایه تاثر است به خصوص که برای تجدید روحیه و نشاط سفر کرده باشد و از مسافران و مردم محلی تقاضا داریم مراقبت باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت