جرمین دفو:/ اگر هری کین قهرمانی می‌خواهد، باید از تاتنهام برود


جرمین دفو:/ اگر هری کین قهرمانی می‌خواهد، باید از تاتنهام برود

جرمین دفو، ستاره سابق تاتنهام، معتقد است که اگر هری کین علاقمند به بردن عناوین قهرمانی است، باید تاتنهام را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، کاپیتان محبوب تاتنهام، در تیمی که از کودکی هواداراش بوده تا به امروز 216 گل به ثمر رسانده اما هنوز نتوانسته هیچ جام قهرمانی را در این باشگاه بالای سر ببرد. کینالبته ماه آینده و در فینال کارابائوکاپ برابر منچسترسیتی این شانس را دارد تا با شکست سیتیزن ها بالاخره یک جام قهرمانی با تاتنهام کسب کند.

جرمین دفو نیز در طول سه سالی که برای تاتنهام بازی کرد تنها توانست یک جام قهرمانی را با این تیم کسب کند؛ قهرمانی در لیگ برتر در سال 2008. دفو که در این فصل به رنجرز کمک کرده تا قهرمان لیگ برتر اسکاتلند شود، به هری کین توصیه کرده که تاتنهام را ترک کند.

جرمین دفو:/ اگر هری کین قهرمانی می‌خواهد، باید از تاتنهام برود

دفو گفت: "اگر چند سال پیش این سوال را از من می پرسیدید، می گفتم که هری کین باید در تاتنهام بماند. کاری که او در این باشگاه کرده است... او اسطوره است.

از وقتی که من آنجا را ترک کردم و به رنجرز پیوستم، من آن ذهنیت و قدرت ذهنی را از نزدیک دیده ام و برای یک باشگاه بزرگ دیگر هم بازی کرده ام. اهمیت بازی برای باشگاه و پیروزی در هر بازی، آن ذهنیت و استاندارد و خواست عمیق را می شناسم.

شما مجبورید که ببرید و برای باشگاه جام بگیرید، در غیر این صورت هیچ چیز به اندازه کافی خوب نیست. وقتی که واقعا ابهاین دستاورد برسید و احساسی که از این موفقیت به شما دست می دهد را تجربه کنید، وای پسر... با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. آرزو می کنم که این احساس را خیلی زودتر در دوران بازی ام تجربه می کردم.

جرمین دفو:/ اگر هری کین قهرمانی می‌خواهد، باید از تاتنهام برود

اگر هری کین این را می خواهد و می خواهد که جام قهرمانی ببرد، پس به نظر می رسد که باید برود. فکر نمی کنم این کار برای او آسان باشد که برود و ممکن است که بخواهد برترین گلزن تاریخ باشگاه شود و بعد ببیند که این موضوع او را به کجا هدایت خواهد کرد.

می شود امیدوار بود که او چند تایی عنوان قهرمانی با تاتنهام ببرد، اما اگر واقعا عطش کسب مدال دارد پس واقعا مجبور است که از این باشگاه برود."

جرمین دفو:/ اگر هری کین قهرمانی می‌خواهد، باید از تاتنهام برود

گفته می شود که هر دو باشگاه شهر منچستر و همچنین پاری سن ژرمن که پوچتینو، سرمربی قبلی کین در تاتنهام هدایت آن را بر عهده دارد، خواهان به خدمت گرفتن هری کین هستند.

کاپیتان تاتنهام هنوز با این تیم بر سر تمدید قرارداد خود به توافق نرسیده است و گفته که پس از مسابقات یورو که در تابستان برگزار خواهند شد، درباره آینده خود تصمیم می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022