9 نکته مهم که در بازی با کودکان باید رعایت کرد!


همه والدین بهترین چیزها را برای فرزندان خود می خواهند، و یکی از بهترین چیزها بازی است! همه کودکان بدون توجه به توانایی خود می توانند بازی کنند. در اینجا چند نکته وجود دارد که در بازی با کودکان بسیار مفید باشد.

9 نکته مهم که در بازی با کودکان باید رعایت کرد!

همه والدین بهترین چیزها را برای فرزندان خود می خواهند، و یکی از بهترین چیزها بازی است! همه کودکان بدون توجه به توانایی خود می توانند بازی کنند. در اینجا چند نکته وجود دارد که در بازی با کودکان بسیار مفید باشد

1) شروع کار
فقط به این دلیل که کودک شما نمی تواند صحبت کند ، به این معنی نیست که آنها یاد نمی گیرند. نوزادان تمام وقت را از طریق تماشا و گوش دادن یاد می گیرند. صحبت کردن، آواز خواندن و خواندن همه به رشد کودک شما کمک می کنند - و آنها نیز از این کار لذت خواهند برد. برای کودک خود صحبت کنید، برای او بخوانید و آواز بخوانید تا بهترین شروع را برای او داشته باشد.

9 نکته مهم که در بازی با کودکان باید رعایت کرد!

2) ساخت و ساز در بازی
کودکان واقعاً عاشق بازی های نامرتب هستند. با چیزهایی بازی کنید که کودک شما می تواند حس ساخت و ساز داشته باشد. چیزی به سادگی یک کاسه آب یا شن و ماسه می تواند برای کودک سرگرم کننده باشد. بازی را در یک منطقه از خانه خود بهم ریخته و یک ورق پلاستیکی یا روزنامه ها بگذارید. اگر می توانید ، در فضای بیرون بازی را اجرا کنید.

3) بازی در فضای باز
بازی در فضای باز برای آمادگی جسمانی و ایجاد اعتماد به نفس مهم است. فعالیت ها به کمی چالش و عدم اطمینان نیاز دارند، بیش از حد ایمن می تواند خسته کننده باشد! با دیگر والدین منطقه دوست شوید هرچه بزرگترها بیشتر مراقب کودکان باشند ، بازی در بیرون از خانه ایمن تر خواهد بود.

4) ایمنی
به کودک خود در مورد ایمنی بیاموزید، این شامل ایمنی جاده ، خطر غریبه و ایمنی در خانه است. حتماً بر روی کودکان کوچک که با آب بازی می‌کنند. نظارت کنید و اشیا کوچک را به راحتی در دسترس قرار ندهید

5) تمیز کردن پشت سرهم خانه
از داشتن خانه ای مرتب خیلی نگران نباشید. گرد و غبار فردا هنوز وجود خواهد داشت! کودکان کوچک و خانه های مرتب اصلا کنار هم سازگار نیستند چون موارد مهم دیگری مانند سرگرمی با کودک خود را از دست خواهید داد. مطمئن شوید که برای بازی وقت گذاشته اید!

9 نکته مهم که در بازی با کودکان باید رعایت کرد!

6) خلاق باشید
کودکان فقط با اسباب بازی ها بازی نمی کنند. کودکان عاشق بازی با وسایل خانه مانند تابه ، قاشق چوبی و اسفنج هستند. فرزند خود را به انتخاب خود و انتخاب نحوه استفاده از آن واگذار کنید.

7) کمک کردن
کودکان کم سن و سال عاشق کمک به خانه هستند. آنچه برای شما کارهای خسته کننده به نظر می رسد می تواند برای کودک شما سرگرم کننده و همچنین یک تجربه واقعی یادگیری باشد. ممکن است زمان بیشتری طول بکشد اما جدول گذاشتن ، جابجایی کردن ، شستشوی گرد و غبار می تواند سرگرم کننده باشد وقتی این کار را با هم انجام دهید.

9 نکته مهم که در بازی با کودکان باید رعایت کرد!

8) بازی رایگان
وقتی برای اولین بار به کودک خود اسباب بازی یا پازل جدید می دهید ، ممکن است او به کمک احتیاج داشته باشد ، اما اشکالی ندارد که کودکان به تنهایی بازی کنند. هنگامی که کودک شما به تنهایی بازی می کند ، می آموزد که چگونه خود را مشغول نگه دارد.

9) از خود مراقبت کنید
پدر و مادر بودن آسان نیست ، بنابراین مهم است که از خود و همچنین فرزندتان مراقبت کنید. اطمینان حاصل کنید که در صورت لزوم افرادی را برای گفتگو با خود دارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط