ماجرای 2دوستی که خواهر از آب درآمدند


ماجرای 2دوستی که خواهر از آب درآمدند

رکنا : 2 زن انگلیسی پس از ملاقات یکدیگر در هنگام کار در یک کافی‌شاپ، به طور اتفاقی متوجه شدند که خواهر هستند.

به گزارش رکنا، جولیا تنتی ۳۱ ساله و کاساندرا مدیسون ۳۲ ساله در سال ۲۰۱۳ هنگامی که در کافه بانوی روسیه در نیوهون، کنتیکت کار می‌کردند با یکدیگر ملاقات کردند. آن‌ها بدون اینکه از خویشاوندی خود پی ببرند به سرعت دوست شدند، تا اینکه مردم شروع به بیان شباهت‌ها بین آن‌ها کردند.

کاساندرا داستان خود را در فیس بوک به اشتراک گذاشت و نوشت:، "من و جولیا در سال ۲۰۱۳ در کافه بانوی روسی همدیگر راملاقات کردیم، جولیا متوجه اصالت من شد و به من گفت که او نیز یک دومنیکن است و در آنجا به فرزندی پذیرفته شده است.

کاساندرا افزود: "من به خواهرم گفتم که من نیز از آنجا به فرزندی پذیرفته شدم و با هم دوست شدیم و شروع به پوشیدن لباس‌های یکسان کردیم و به همه گفتیم که ما خواهر هستیم. "به مدت ۸ سال، دوستی بین جولیا و کاساندرا ادامه داشت و به دلیل اظهار نظر غریبه‌ها در مورد شباهت بین آن‌ها، این دو خواهر دیگر شک کردند که شاید خواهر باشند. اما اسناد فرزندخواندگی برای هر یک از آن‌ها یکسان نبود، در اسناد آمده بود که آن‌ها از دو شهر مختلف بوده و نام خانوادگی و مادران آن‌ها مطابقت ندارد.

واقعیت آشکار نشد تا اینکه کاساندرا با والدین واقعی خود در جمهوری دومنیکن آشنا شد و به او گفت که او یک خواهر دارد، زیرا پدر و مادرش ۹ فرزند، ۳ پسر و ۶ دختر دارند، اما آن‌ها مجبور شدند جولیا و کاساندرا را رها کنند، زیرا نمی‌توانستند از این دو دختر حمایت کنند. پس از آزمایش DNA ، جولیا و کاساندرا متوجه شدند که آن‌ها خواهر هستند و خانواده پس از سال‌ها دوباره به هم پیوستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن